10 03 2021Autor: Kuba Remiszewski

Typograficzny packaging – jak zbudować opakowanie za pomocą fontu?

Typografia to jeden z kluczowych elementów budowania wizualności marki. Jest subtelnym elementem, który buduje całość. Można je porównać do roli obuwia w stylizacji – nawet jeśli cała reszta ubrań będzie wyglądać świetnie, nieodpowiednie buty, chociaż są jedynie małym elementem, zniszczą cały efekt. To ona nadaje stylu całości projektu, dlatego tak ważne jest, aby odzwierciedlała charakter i wartości, z jakimi chcemy, aby nasza marka była utożsamiana. Oto nasze zestawienie ciekawych typograficznych pomysłów na zbudowanie atrakcyjnego packagingu.
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/matilda-bay-frothy.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/ortovivo.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/mexto-keychain.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/04/il-genio.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/mo.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/icolori-hair-dye.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/lar-de-maia-autor.html
https://www.packagingoftheworld.com/2019/03/skin-love.html
Kuba Remiszewski
Obserwuj nas na:

Podobne artykuły

05 05 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Analiza rynku a rebranding marki

Analiza rynku w branży brandingowej to proces badania rynku i jego tendencji, w celu uzyskania wiedzy na temat konkurencji, grupy docelowej i trendów rynkowych. Jest to kluczowy element procesu rebrandingu marki i pomaga w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących wizerunku i pozycjonowania marki.
21 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Rebranding – czym jest i jak przeprowadzić zmianę wizerunku firmy?

Rebranding to strategia marketingowa, w której dla już istniejącej marki projektuje się elementy identyfikacji wizualnej w celu stworzenia nowej, odrębnej tożsamości w postrzeganiu konsumentów, inwestorów, konkurentów i innych interesariuszy. Często wiąże się to z radykalnymi zmianami w designie, namingu lub strategii reklamowej marki. Takie zmiany zwykle mają na celu zmianę pozycjonowania brandu.
11 04 2023 Autor: Kuba Remiszewski

Strategia komunikacji marki

Strategia marki to plan działań, który ma na celu przekazywanie spójnego i jednoznacznego przekazu o marce do swoich odbiorców. W ramach strategii komunikacji marki określa się m.in. jak marka będzie się komunikować z klientami.