Persen to popularna marka wśród leków OTC stosowanych w dolegliwościach układu nerwowego, takich jak: niepokój, ogólne napięcie czy zaburzenia snu. Jego specjalny, roślinny skład zapewnia pacjentom poczucie bezpieczeństwa i jest ceniony za działanie pozbawione efektu „otumanienia”. Naszym zadaniem było odświeżenie wyglądu i komunikacji opakowaniowej marki Persen, zadbanie o jego spójność wizerunkową i przekazanie głównych benefitów racjonalnych oraz emocjonalnych.

Packaging design budujący zaufanie

Nowe opakowanie, po wprowadzonych przez nas zmianach, przyciąga uwagę konsumentów, buduje zaufanie do marki, a w warstwie emocjonalnej jeszcze bardziej uspokaja. Efekt ten uzyskaliśmy za sprawą odświeżonego logo,

tonacji kolorystycznych oraz delikatnych ilustracji, symbolizujących funkcje i działanie preparatu. Żywe, choć nieagresywne kolory, ułatwiają również nawigację między wariantami, a logotyp – przyjazny i profesjonalny – wzbudza poczucie bezpieczeństwa. Osiągnięty cel refreshingu packagingu Persenu pozwala marce z dumą funkcjonować na rynku farmaceutyków i koić nerwy konsumentów.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio