Dr. Oetker

Klient:
Dr. Oetker
Region:
Polska
Branża:
FMCG
Słodycze

Brak konsekwencji osłabia

W portfolio niekwestionowanego lidera w kategorii produktów instant, pokaźną ilość zajmowały ciasta w proszku. Od przybytku głowa nie boli, a jednak… z czasem okazało się, że różnorodność opakowań tak wielu produktów osłabia wyrazistość marki. Istniały pewne niespójności w obrębie kodu kolorystycznego i kompozycji, odświeżenia wymagała również oprawa fotograficzna. Lider kategorii musiał po prostu wzmocnić swoją pozycję wobec konkurentów.

Redesign na wzmocnienie…

W tej sytuacji celem redesignu było stworzenie wyrazistego brandingu, który wyłoni markę z wielobarwnego tłumu konkurencji. Konieczne były rozwiązania, które sprawią, że błądzący wzrok nabywcy skupi się na półce z ciastami Dr.Oetkera.

Pysznie i wyraziście

Gruntownym porządkom uległ layout wszystkich opakowań. Dzięki temu należne sobie miejsce zyskał i logotyp marki, i nowe, atrakcyjne wizualizacje wypieków. Spójny system identyfikacji objął także (bardzo istotną w przypadku produktów do samodzielnego przygotowania) warstwę komunikacyjną opakowań – nazewnictwo, benefity, ikonografię i wszelkie teksty na back- i front-panelach.
Jednak nowy faceing przyciąga odbiorcę przede wszystkim kuszącymi fotografiami bohaterów – wszelkich bab, serników, szarlotek i in. smakowitych ciast. Właściwa stylizacja wypieków, ich oświetlenie i aranżacja kadru, wraz z dodatkami tworzy obietnicę 100% efektu i zmysłowej przyjemności.
Nowa spójna kolorystyka, czytelna info-grafika, wreszcie apetyczne wizualizacje sprawiają, że opakowania ciast w proszku Dr.Oetkera są teraz rękojmią wysokiej jakości produktów i odpowiadają prestiżowi marki.


Kolorystyka



  • Realizacje

  • Milka. Dare to…

    milka-ico

    Edycja limitowana, która miała zaanonsować nową strategię marki.

    MK Café

    mk-cafe-ico_0

    Świeżo zliftingowana nabiera szlachetności. MK Café – polecana przez baristów.

    Floriol

    floriol-ico

    Floriol jest olejem rzepakowym należącym do portfela marek ZPT Kruszwica.

    Inka

    inka-ico

    Odświeżenie wizerunku Inki stało się naturalnym i koniecznym etapem w rozwoju marki.