Jiten Dar

Klient:
Nestlé
Region:
Bułgaria
Branża:
FMCG
Słodycze

Odzyskać blask marki

Jiten Dar od lat był znanym i silnym brandem na bułgarskim rynku, choć jego pozycja stopniowo słabła wraz z coraz bardziej agresywnymi działaniami konkurencji. Rozwiązaniem dla marki było znalezienie nowego miejsca w kategorii słodyczy, obszaru niezagospodarowanego przez rynkowych rywali, a znajdującego się w sferze kompetencji marki.

Szukanie USP

Zdecydowano się zatem na repozycjonowanie marki Jiten Dar jako oferującej naturalne produkty. Wykreowanie wyrazistego wizerunku, który przyciągnie nowych klientów i zaspokoi przy okazji inne potrzeby klientów dotychczasowych.

W nazwie siła

Rozwiązanie poniekąd było zawarte w samej nazwie ponieważ oznacza ona „Dar pszenicy”, odnosząc się w ten sposób do naturalnego pochodzenia produktu. Należało zatem znaleźć takie koncepty brandingowe, by wydobyć z tej nazwy odpowiednie znaczenia i należycie je zaakcentować. Dlatego niezbędny był redesign logotypu i wprowadzenie elementów graficznych związanych ze zbożem. Drugim aspektem pracy była kreacja przejrzystej nawigacji pomiędzy poszczególnymi produktami i subliniami które miały funkcjonować obok linii podstawowej. Brand Jiten Dar został w ten sposób oparty na logicznej, czytelnej strukturze i zyskał te elementy i wartości, które pozwoliły mu znaleźć nową, mocną pozycję na rynku.


Kolorystyka



Wizerunki



  • Realizacje

  • Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.

    Tarczyński Kabanos

    tarczynski-ico

    Marka Tarczyński to jeden z największych producentów wyrobów wędliniarskich.

    Patros

    patros-ico

    Adaptacja globalnego wzorca ze śródziemnomorskim klimatem na lokalny rynek.

    Lubelska Trzy Zboża

    lubelska3zboza-ico

    Po sukcesie wódek kolorowych Lubelska wprowadza wariant czysty.