KFC Zupa Krem Kukurydziany

Klient:
AmRest
Region:
Polska
Branża:
Restaurants

Nie tylko kurczak

Sieć restauracji KFC znana jest polskim konsumentom z dań i przekąsek, których głównym składnikiem jest kurczak. Na przełomie zimy i wiosny marka wprowadziła jednak do menu niespodziankę w postaci ciepłej i pożywnej kremowej zupy z kukurydzy (tradycyjny amerykański corn chowder). Idealna na chłodniejsze dni propozycja potrzebowała odpowiedniej komunikacji wizualnej.

Ciepło i naturalność

Nasze działania objęły realizację produktowej sesji fotograficznej, przygotowanie Key Visuala w dwóch wersjach (z naciskiem na komunikację opcji na miejscu lub na wynos), projektów opakowań oraz materiałów wspierających sprzedaż (ulotka, banner, plakat, cashtopper etc.). Zupę krem zaprezentowaliśmy w pełnym ciepła i naturalności otoczeniu, budując tym samym pożądane przez markę skojarzenia, a także eksponując jednoznacznie korzyści emocjonalno-racjonalne dla konsumenta.






  • Realizacje

  • Pudliszki

    pudliszki-ico

    Marka Pudliszki potrzebowała zmian. Jednak lojalni klienci absolutnie ich nie chcieli.

    Tartare Delikatny

    tartare-ico

    Zmysły przyzwyczajają się szybko do stałych bodźców. Dlatego bodźce muszą ulegać modyfikacjom.

    Multivitamol

    multivitamol-ico

    Multivitamol posługiwał się designem i brand hero, które mocno odbiegały od aktualnych trendów.

    Alpen Gold

    alpengold-ico

    Zmiana strategii marki wymaga również zmian na poziomie opakowania.