Wyjście z tła

Lody impulsowe segmentu premium są bardzo silnie zdominowane przez markę Magnum. Brand Macao nie wyróżniał się na tle całej kategorii, nie miał własnej, wyrazistej osobowości i kupujący nie widzieli w nim alternatywy dla innych produktów. Wiódł zatem życie jednego z produktów tła, który można było wybrać lub nie, a już z pewnością zastąpić każdym innym lodowym przysmakiem. Należało zatem zwrócić na niego uwagę klientów, jasno zakomunikować, że ma on do zaoferowania coś całkiem innego niż lider katergorii i że jest osobnym światem, z zupełnie inną obietnicą i systemem wartości. Innymi słowy – przekonać kupujących, że warto dokonywać świadomych wyborów pomiędzy nim a innym wiodącym brandem i w efekcie sięgać właśnie po Macao.

Podnosimy wartość

Wymagało to rebrandingu marki. Podniesienia wartości oczekiwanej przez konsumenta.

Stworzenia nowej strategii brandu i linii opakowań, pozwalających zdobyć silną pozycję między konkurentami.

Cała smakowitość

Analiza sytuacji zastanej na rynku w lodach impulsowych jasno wykazywała, że ówczesny wizerunek marki Macao nie zawiera tych wartości, które mogłyby być punktem wyjścia do budowania nowej strategii. Zmieniono zatem cały system identyfikacji, wzmocniono część brandingową, a elementem wyróżniającym stała się oryginalna, apetyczna fotografia, operująca zbliżeniem i wydobywająca z produktu całą jego smakowitość. Jednocześnie podkreślono elementy budujące wrażenie premiowości. Wszystko po to, by klient miał wrażenie, że kupuje coś zupełnie wyjątkowego, produkt, który nie ma żadnych kompleksów wobec lidera kategorii i nie musi niczego i nikogo naśladować.



  • Realizacje

  • Danio

    danio-ico

    W ramach marki funcjonuje wiele odmian smakowych. Ten atut zaczął w końcu… sprawiać kłopoty.

    Krakuski

    krakuski-ico

    Krakuski to marka mogąca poszczycić się ponad stuletnią tradycją.

    Lisner Pastella

    pastella-ico

    Lisner to lider i pionier rynku past kanapkowych w Polsce, z udziałem osiągającym niemal 40%.

    Carlsberg Citrus puszka

    carlsberg-ico

    W sezonie wiosna-lato 2014 portfolio marki Carlsberg powiększyło się.