Marka DecoMorreno kojarzy się polskim konsumentom przede wszystkim z ciemnym kakao wysokiej jakości. W kategorii tej jest ona zresztą niekwestionowanym liderem. DecoMorreno to jednak nie tylko kakao. W portfolio brandu są także czekoladowe napoje i przekąski. Marka zadebiutowała swego czasu też w segmencie kaw instant, wprowadzając do sprzedaży dwie linie produktowe – My Coffee i Ice Coffee Shake. Ta specjalna oferta kawy stworzona specjalnie z myślą o młodych, pełnych energii kobietach z dużych miast zyskała dzięki nam specjalny design opakowań. Nie mogło być inaczej.
Nasz koncept kreatywny „Jestem w biegu” stanowi nawiązanie do aktywnego, pełnego dynamizmu trybu życia współczesnych kobiet. Życia, w którym jest jednak miejsce na chwilę przyjemności. Stąd projektując opakowania, odnieśliśmy się do różnych momentów dnia i podkreśliliśmy ilustracjami odpowiednie okazje do spożywania ulubionej kawy.
Aby jeszcze bardziej podkreślić kobiecy charakter obu linii, nazwy produktów umieściliśmy na nie byle jakich panelach. Nie byle jakich, bo przypominających metki ubrań. W końcu nie ma nic lepszego niż mała czarna (tu nie całkiem czarna) po… zakupie małej czarnej. New look opakowań dopełnia odręczna typografia oraz apetyczne wizerunki kaw i dodatków.
Zobaczcie, jak poradziliśmy sobie z kolejnym projektem kaw – tym razem zbożowych dla kultowego brandu Inka!