Twórz z nami future brands
Masz otwartą głowę na branding? Chcesz robić rzeczy, które mają znaczenie? Zapraszamy projektantów, strategów, copywriterów, researcherów… Każdego, kto wyróżnia się ponadprzeciętnymi pomysłami.
PND Futura to agencja brandingowa z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w pracy dla polskich i międzynarodowych marek. Obecnie do naszego zespołu kreatywno-strategicznego poszukujemy zaangażowanego copywritera z zacięciem strategicznym, dla którego analiza i synteza danych to doskonały punkt wyjścia do tworzenia błyskotliwych, ale mocno osadzonych w rynku rozwiązań kreatywnych.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Analiza wyzwań i problemów brandingowych marki (analiza briefu klienta);
Opracowanie analiz dla marek i jej konkurencji (wizerunku, komunikacji etc.);
Śledzenie i analiza trendów rynkowych i konsumenckich;
Analiza insightów konsumenckich;
Tworzenie konceptów kreatywnych dla marek, zwłaszcza w obszarze packagingu – przekładanie założeń kreatywnych na inspirujące pomysły i rozwiązania wizualne;
Tworzenie nazw, tekstów marketingowych, sloganów reklamowych, claimów itp.;
Przygotowanie i udział w spotkaniach i warsztatach dla klientów;
Wymagania:
Doświadczenie w roli copywritera lub stratega;
Wykształcenie wyższe: preferowane humanistyczne lub artystyczne;
Ogólna wiedza marketingowa, w tym znajomość narzędzi i metod analizy marketingowej;
Bardzo dobra znajomość procesów kreatywnych, tworzenia konceptów i innych działań na rzecz rozwoju marki;
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, w tym również z klientami podczas prezentacji, spotkań roboczych itp.;
Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
Zainteresowanie brandingiem, designem, komunikacją marek, szczególnie w obszarze FMCG;
Oferujemy:
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej;
Możliwość rozwoju zawodowego;
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia;
Obecnie do naszego zespołu kreatywnego poszukujemy junior graphic designera posiadającego umiejętności w projektowaniu opakowań, prezentacji, plansz graficznych i wszelkiego rodzaju innych grafik związanych z brandingiem i PR’em. Jeśli cechuje Cię duża odpowiedzialność, lubisz projektowe wyzwania oraz chcesz pracować dla klientów z różnych branż, wyślij nam swoje CV oraz portfolio.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Tworzenie projektów graficznych reklam i opakowań;
Tworzenie znaków graficznych, logotypów, wizerunków;
Udział w prezentacjach i omawianie przygotowanych koncepcji projektowych;
Udział w sesjach fotograficznych;
Wparcie PR’u i działań marketingowych agencji od strony graficznej – przygotowywanie plansz i projektów zamieszczanych online, opracowywanie prezentacji, newsletterów zgodnie z obecnym wizerunkiem agencji;
Wymagania:
Wykształcenie wyższe artystyczne;
Doświadczenie zawodowe oraz sukcesy w dziedzinie projektowania graficznego związanego z brandingiem lub packagingiem;
Biegła znajomość programów graficznych: Photoshop, Illustrator,
Samodzielność i skuteczność w działaniu, dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Wysokie poczucie odpowiedzialności;
Oferujemy:
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej;
Możliwość rozwoju zawodowego;
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia;
Chętnie rozpoczniemy współpracę z zaangażowanym strategiem, dla którego analiza i synteza danych, to doskonały punkt wyjścia do tworzenia błyskotliwych, ale mocno osadzonych w rynku marketingowych i brandingowych rozwiązań.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Analiza wyzwań i problemów brandingowych, marketingowych i biznesowych marki;
Opracowanie analiz dla marek i jej konkurencji;
Śledzenie i analiza trendów rynkowych i konsumenckich;
Analiza insightów konsumenckich;
Tworzenie strategii rozwoju marki – w obszarze marketingowym i brandingowym;
Consulting;
Przygotowywanie i uczestniczenie w warsztatach dla klientów;
Idealny Kandydat:
Posiada doświadczenie w roli stratega/ konsultanta;
Zna narzędzia i metody analizy marketingowej;
Rozumie, czym jest proces analizy, syntezy oraz wyprowadzenia nowej strategii marki;
Posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne, sprawnie posługuje się językiem polskim i angielskim;
Interesuje się brandingiem, designem, śledzi działania marek, szczególnie w obszarze FMCG;
Oferujemy:
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej;
Możliwość rozwoju zawodowego;
Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia;
Poszukujemy zaangażowanego account executive posiadającego doskonałe zdolności komunikacyjne oraz zrozumienia potrzeb klienta, dla którego przygotowywanie ofert i szczegółowe prowadzenie projektów brandingowych to doskonały punkt wyjścia do tworzenia długofalowych i pozytywnych relacji z klientem.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami PND FUTURA oraz podtrzymywanie relacji z klientami, z którymi współpracuje agencja;
Kompleksowe prowadzenie projektów brandingowych, w szczególności:
• debriefing do projektu – sprecyzowanie założeń projektowych,
• przygotowanie kosztorysu projektu i negocjacje cenowe dotyczące oferty,
• opracowanie oferty wstępnej (w oparciu o konsultacje z zespołem agencji),
• prowadzenie projektu od strony organizacyjnej i zgodnie z wytycznymi klienta,
• zakończenie projektu podsumowaniem i przygotowaniem dokumentu do fakturowania całości prac;
Elektroniczne prowadzenie projektów w systemie bazo-danowym CRM;
Przygotowanie umowy do projektu w oparciu o wzorce agencji;
Współpraca z działami kreacji, strategii i DTP;
Prezentacja realizowanych koncepcji projektowych, w tym opracowywanie prezentacji ppt;
Wymagania:
Doświadczenie (1-2 lata) w obszarze obsługi klienta lub rozwoju biznesu w agencji brandingowej, marketingowej lub reklamowej;
Umiejętność samodzielnego i odpowiedzialnego prowadzenia projektów;
Wiedza z zakresu marketingu i reklamy, opracowywania projektów graficznych opakowań i identyfikacji wizualnej;
Sprawna obsługa programów komputerowych w tym pakiet MS Office, Trello, doświadczenie w pracy z dokumentami elektronicznymi w systemach CRM;
Doświadczenie w zakresie kosztorysowania i przygotowywania umów dla klienta;
Idealny Kandydat:
Posiada umiejętność zrozumienia oczekiwań klienta, sprawnego prowadzenia procesu projektowego;
Jest dokładny/a, zwraca uwagę na detale w grafice i tekstach;
Posiada umiejętność kompleksowej i dyplomatycznej komunikacji w tym prowadzenia negocjacji z klientem;
Posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
Posiada umiejętności negocjacyjne;
Potrafi i lubi pracować zespołowo;
Bardzo dobrze posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie;
Oferujemy:
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej;
Możliwość rozwoju zawodowego;
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia;
Pochwal się swoim
markowym talentem