Inka na rodzimym rynku dostępna jest już ponad cztery dekady. W tym czasie zdobyła serca i podniebienia Polaków oraz pozycję lidera sprzedaży w kategorii kaw zbożowych. Ostatni redesign marki to 2008 rok, czyli dość dawno. Odświeżenie i dopasowanie jej wizerunku do współczesności stało się zatem koniecznością. Inka nie tylko miała być dobra w swojej naturze, ale także miała dobrze wyglądać. Świat marki nieodzownie kojarzy się z rodzinnością, zdrowiem, bezpieczeństwem, naturalnością i „zbożowością”. To właśnie na te wartości, a także atrakcyjne pokazanie natury każdej z trzech linii produktowych, postawiliśmy projektując nową identyfikację i design opakowań kultowego brandu Inka.

Design opakowań Inka - klasyczna kawa zbożowa.
Design opakowań Inka - smakowe kawy zbożowe.

Nowy design opakowań marki Inka

Aby trafić do różnych pokoleń konsumentów i zaangażować ich emocjonalnie w świat marki, wprowadziliśmy na opakowania Inki elementy wizualnej opowieści. Charakterystyczne ilustracje, zróżnicowane w zależności od wersji smakowej lub funkcjonalnej, nie tylko tworzą przyjemne dla oka historie, ale budują także charakterystyczny branding.

Design opakowań Inka - kawy zbożowe bogate w cenne składniki i minerały.

Odświeżony branding, spójny wizerunek

Istotnym elementem redesignu marki jest także odświeżony logotyp, nowa strona internetowa, łącząca przyjemnościowy layout z funkcjonalną architekturą informacji, oraz pakiet wizerunkowych materiałów foto. Dzięki kompleksowemu podejściu do brandingu, Inka zyskała spójny wizerunek w wielu kanałach.

Kolejny, w naszym portfolio, projekt opakowań kawy zrealizowaliśmy we współpracy z marką DecoMorreno. Sprawdź design zaprojektowany specjalnie z myślą o aktywnych kobietach!

Moodboard marki Inka.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją