Koncepcja redesignu linii, kreacja nazwy oraz design opakowań masła orzechowego skutecznie nawigujący między wariantami to zadanie zrealizowane dla Intersnack Polska. Ten ciekawy projekt wymagał od nas przede wszystkim zrozumienia potrzeb Klienta zainteresowanego tego typu produktami (dla porównania zachęcamy obejrzeć również design opakowań Kremu Wedlowskiego). Prace projektowe poprzedzone zostały dokładną analizą nie tylko samej kategorii past orzechowych, ale również trendów konsumenckich oraz kulinarnych zastosowań masła orzechowego. Czym zatem jest masło orzechowe, poza tym, że jest ono przepyszne i mocno sycące? To siła, która drzemie w orzechach – PEANUT POWER. W efekcie na etapie wstępnym projektu powstała zwycięska w badaniach konsumenckich koncepcja, która trafiła na sklepowe półki.
We współpracy z Klientem rozwinęliśmy koncept i zrealizowaliśmy linię z wykreowaną przez nas, pozytywnie kojarzącą się nazwą PEANUT POWER. W wyniku powstał logotyp i symbol siły oraz orzechowy, pełen mocy, kolorowy design opakowań masła orzechowego, wzbogacony zdjęciami naszego autorstwa. Wypracowaliśmy również, co było jednym
z głównych zadań, wyraźny podział linii na dwie grupy produktów – pasty 100% orzechów ziemnych oraz te z dodatkami czyniącymi je idealnymi do smarowania. Finalnie udało nam się połączyć projektowo ważne trendy w kategorii, strategię działania marki Felix, a historia zbudowana wokół produktu wyraża cechy i zalety past orzechowych idealnych na smakowite podładowanie mocy. Ten smak ma POWER!