Koncepcja redesignu linii z kreacją nazwy, designem opakowań skutecznie nawigującym między wariantami past orzechowych to zadanie zrealizowane dla Intersnack Polska. Ten ciekawy projekt wymagał od nas przede wszystkim zrozumienia potrzeb Klienta zainteresowanego tego typu produktami. Prace projektowe poprzedzone zostały dokładną analizą nie tylko samej kategorii past orzechowych, ale również trendów konsumenckich oraz kulinarnych zastosowań masła orzechowego. Czym zatem jest masło orzechowe, poza tym, że jest ono przepyszne i mocno sycące? To siła, która drzemie w orzechach – PEANUT POWER. W efekcie na etapie wstępnym projektu powstała zwycięska w badaniach konsumenckich koncepcja, która trafiła na sklepowe półki.

Brawo! Jest Power!

We współpracy z Klientem rozwinęliśmy koncept i zrealizowaliśmy linię z wykreowaną przez nas, pozytywnie kojarzącą się nazwą PEANUT POWER – orzechowym, pełnym mocy, kolorowym designem, z logotypem i symbolem siły, a także ze zdjęciami naszego autorstwa. Wypracowaliśmy również, co było jednym

z głównych zadań, wyraźny podział linii na dwie grupy produktów- pasty 100% orzechów ziemnych oraz te z dodatkami czyniącymi je idealnymi do smarowania. Finalnie udało nam się połączyć projektowo ważne trendy w kategorii, strategię działania marki Felix, a historia zbudowana wokół produktu wyraża cechy i zalety orzechowych past idealnych na smakowite podładowanie mocy. Ten smak ma POWER!

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio