Marki spożywcze lubią poszerzać ofertę, dopasowując swoje poszczególne linie produktowe do zróżnicowanych potrzeb i gustów konsumentów. Nie inaczej było z firmą JBB Bałdyga, która w portfolio ma subbrand Masarnia u Józefa. Problemem w jego przypadku była jednak zagmatwana architektura i brak wyraźnego pozycjonowania, pokazania charakteru linii. A ta obejmuje wędzonki i kiełbasy o wysokiej zawartości mięsa, wytwarzane według sprawdzonych receptur. Dlatego zaproponowaliśmy nowy design opakowań Masarni u Józefa oraz przygotowaliśmy Key Visual, oddające we współczesnym stylu wyjątkowość wyrobów i stojący za nimi rzemieślniczy, masarski kunszt.
Charakterystyczne logo w formie szyldu podkreśla wartości subbrandu, wkomponowując się płynnie w branding marki parasolowej. Zastosowane przez nas na opakowaniach typografia, ikonografia oraz prosta kompozycja elementów podkreślają kraftowy charakter linii i rodzime pochodzenie wyrobów wędliniarskich.
Dla subbrandu Masarnia u Józefa wykonaliśmy wiele smakowitych sesji zdjęciowych, ukazujących wędliny i mięso w lekkiej i apetycznej formie. Zobacz więcej zdjęć wykonanych w naszym studio fotograficznym.