JBB to rodzinna firma z serca Kurpiowszczyzny. To także przykład prawdziwego „success story” w rodzimym wydaniu. Jej właścicielom udało się dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu stworzyć jedno z największych i najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. Kluczowe wartości firmy, czyli rodzinność, otwartość na konsumenta czy współczesny charakter oferty, nie znajdowały jednak odzwierciedlenia w istniejącej identyfikacji wizualnej. Aby JBB mogło śmiało konkurować z największymi graczami na rynku i wykroczyć poza swój lokalny charakter, musieliśmy nadać przedsiębiorstwu wyrazistą tożsamość. Tożsamość w pełni oddającą jego pozycjonowanie i charakter. Przedstawiamy rebranding JBB Bałdyga!

Rebranding marki JBB Bałdyga - logo design, wymiary.
Rebranding marki JBB Bałdyga - logo design przed i po.
Rebranding marki JBB Bałdyga - corporate identity, brandbook.

„Z agencją PND Futura współpracujemy od 2016 r. Celem podjęcia współpracy był kompleksowy rebranding marki JBB, obejmujący zarówno obszary związane z identyfikacją wizualną firmy, jak też całościowym opracowaniem brandingu opakowań. Dzięki zaangażowaniu wielu zespołów specjalistów, prace utrzymywane są na wysokim poziomie zarówno w obszarach kreacji i designu, jak też w zakresie odpowiedniego przygotowania projektów do druku.”

Piotr Laskowski Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Rebranding marki JBB Bałdyga - wizytówki.
Rebranding marki JBB Bałdyga - katalog.
Identyfikacja z ludzką twarzą JBB Bałdyga w wykonaniu PND Futura

Logotyp ubiegłego wieku

Przeprowadzona przez nas analiza wizerunku firmy wykazała, że głównym jej problemem była anonimowość, wyrażona przez koncernowy i dystansujący skrót JBB – pozbawiony treści i nic nie mówiący postronnym odbiorcom. Na domiar złego ubrany był on w design mocno osadzony w latach 90. XX wieku.

Stąd nasz pomysł na wykorzystanie podpisu właściciela firmy, który własnym nazwiskiem poświadcza jakość produktów. Dzięki dodaniu nazwiska „Bałdyga” do logotypu, JBB stało się marką godną zaufania, za którą stoją autentyczni ludzie. Rodzina, która dobrze rozumie potrzeby polskich konsumentów.

Rebranding marki JBB Bałdyga - materiały różne.

Rebranding podkreślający polskie pochodzenie

Zaproponowana przez nas czerwono-biała kolorystyka zapewnia wyróżnialność marki przedsiębiorstwa wśród konkurentów. W pełni oddaje też wartość, jaką w przypadku JBB Bałdyga jest 100% polskiego kapitału. Całe Corporate Identity jest oszczędne w formie, tworzy wizerunek współczesnego producenta, oferującego proste i bezpieczne produkty spożywcze.

Rebranding marki JBB Bałdyga - fabryka.
Rebranding marki JBB Bałdyga - pracownicy.
Rebranding marki JBB Bałdyga - siedziba firmy i samochody.
Rebranding marki JBB Bałdyga - siedziba firmy.
Rebranding marki JBB Bałdyga - samochody.

Rebranding JBB zakończony sukcesem

Jednolity i konsekwentny system identyfikacji otworzył firmie JBB Bałdyga drogę do konkurowania z liderami rynku nie tylko w kanale tradycyjnym, ale i nowoczesnym. Wdrożony na ogromną skalę na wszystkich możliwych nośnikach, w sklepach partnerskich i w postaci nowej strony internetowej został szybko zauważony przez partnerów handlowych i doceniony przez konsumentów.

Sprawdź kolejny projekt, który wykonaliśmy dla marki JBB Bałdyga.

 

Rebranding marki JBB Bałdyga - sklepy.
Rebranding marki JBB Bałdyga - logo design dla 4 subbrandów.
Infografika dedykowana marce JBB Bałdyga
Rebranding marki JBB Bałdyga - ikony na stronę www.
Rebranding marki JBB Bałdyga - digital branding.
Rebranding marki JBB Bałdyga - strona internetowa.
Rebranding marki JBB Bałdyga - materiały drukowane.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio