Idea lokalności w ostatnim czasie staje się coraz bardziej popularna wśród konsumentów, którzy szukają żywności od mniejszych, niekoncernowych wytwórców. Lokalna produkcja stała się synonimem naturalności, niskiego przetworzenia i wysokiej jakości. A skoro coś jest wartościowe i doceniane przez konsumentów w regionie, to dlaczego nie podzielić się tym z szerszą grupą Polaków? Takie pytanie-wyzwanie postawili sobie właściciele rodzinnej firmy z serca Wielkopolski, oferującej przetwory owocowe i warzywne. Śmiałe kroki biznesowe nie miały jednak większego sensu bez strategicznych zmian w obszarze brandingu marki Kotliński Specjał.

Logo Kotliński Specjał - rodzinna firma z serca Wielkopolski
Logo Kotliński Specjał zaprojektowane przez PND Futura

Dogłębna analiza szansą na rozwój

Aby dotrzeć do młodszego odbiorcy i zwiększyć szanse marki na sukces w kanale nowoczesnym, musieliśmy się jej dogłębnie przyjrzeć. Rozpoczęliśmy od analizy rynku, designu branży oraz badań konsumenckich w punktach sprzedaży. Dzięki nim stworzyliśmy koncept kreatywny „Smak i miejsce”, który następnie rozwinęliśmy na branding i design opakowań. Zarekomendowaliśmy także zmianę struktury oferty, z której musiały zniknąć tracące na popularności grupy produktowe.

Logo Kotliński Specjał po brandingu z PND Futura
Kotliński Specjał - rodzinna firma, świeże przetwory
Nowy wizerunek opakowań Kotliński Specjał - PND Futura
Packaging design opakowań Kotliński Specjał z PND Futura
Corporate identity Kotliński Specjał z PND Futura

Sukces rebrandingu marki Kotliński Specjał

Zakorzenienie w tradycji rolniczo-przetwórczej, zgodność z naturą, przyjazność, dobrze pojęta swojskość i wysoka jakość. To właśnie te kluczowe wartości, wynikające z DNA brandu, postawiliśmy na pierwszym planie, tworząc narracyjny i bardzo elastyczny branding. Dziś, dzięki odświeżonemu wizerunkowi oraz dopasowanemu do potrzeb współczesnych konsumentów portfolio, Kotliński Specjał może spokojnie myśleć o dalszym rozwoju i ekspansji biznesowej.

Katalog Kotliński Specjał zaprojektowany przez PND Futura
Corporate identity Kotliński Specjał w wykonaniu PND Futura

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją