Eobuwie.pl to jedna z najsilniejszych polskich marek z branży fashion e-commerce, funkcjonująca obecnie pod skrzydłami grupy CCC. Brand zdobył serca miłośników mody i trendów, oferując poprzez swoją platformę sprzedażową obuwie i galanterię światowych marek w przystępnych cenach. Ceny to jednak nie jedyny jego atut. E-klienci z Polski i kilkunastu krajów europejskich, gdzie uruchomiono lokalne odsłony sklepu, cenią sobie jego funkcjonalność, wiarygodność, szybkość i jakość obsługi. Słabym punktem była za to identyfikacja wizualna eobuwie, niedopasowana do nowoczesnego i ciągle zmieniającego się świata digital. Dlatego zaproponowaliśmy jej lifting. Przygotowaliśmy go tak, aby nie podkopać jej rozpoznawalności i wiarygodności.

Świat marki eObuwie - wiele butów.
Logo design eObuwie w wykonaniu PND Futura

Lifting logotypu i nowa identyfikacja wizualna

Aby odświeżyć wizerunek marki, postawiliśmy na to, co najlepiej sprawdza się w wirtualnym świecie, czyli prostotę komunikacji. Nowy design znaku wpisuje się w język ikon aplikacji mobilnych i skłania do akcji – klikania, kupowania. Tym samym jednoznacznie określiliśmy profil działania brandu.

 

Nie zapomnieliśmy także o kwestii przyjazności i odwołania się poprzez design do emocjonalnej strony odbiorców, którzy lubią wygodę i czerpią przyjemność z kupowania. Techniczny aspekt odbioru firmy złagodziliśmy dzięki zielonej tonacji i obłościom w formach sygnetu i liternictwa.

Stare vs nowe logo eObuwie.
Logo eObuwie na rynki zagraniczne.

Stworzony przez nas znak oraz system jego stosowania został dopasowany do kilkunastu wersji językowych. Wspomaga on tym samym ekspansję marki Eobuwie.pl w takich krajach jak: Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry, Ukraina, Rosja, Bułgaria, Niemcy, Wielka Brytania, Litwa, Grecja, Szwecja.

Szyld sklepu eObuwie według projektu PND Futura.
Digital branding marki eObuwie i świat marki - identyfikacja wizualna, packaging design i webdesign.

Kompleksowa identyfikacja wizualna eobuwie szeroko stosowana jest na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej, na flocie firmowej i wszelkich materiałach promocyjno-reklamowych. A nowe, dopasowane do strategii rozwoju i specyfiki branży logo stało się jej filarem. Zapraszamy do zapoznania się z naszym kolejnym projektem o równie impaktowym brandingu.

Design opakowań i świat marki eObuwie - kobieta mierząca buty.
Identyfikacja wizualna eObuwie - materiały drukowane i digitalowe.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio