Fakty są niezaprzeczalne, Polacy coraz bardziej interesują się zdrowym stylem życia, nowinkami produktowymi i tzw. żywnością funkcjonalną. Po prostu chcemy żyć lepiej, bardziej świadomie i czuć się komfortowo. Nie dziwi więc dynamiczny rozwój rynku superfoods, suplementów diety, eko czy bio. Wśród kilkudziesięciu marek z tej branży znajdowała się MyVita, rodzinna firma o dużym, lecz niestety niewydobytym wystarczająco potencjale wizerunkowo-biznesowym. Do największych problemów marki należały m.in. brak spójności wizerunkowej, zagmatwana architektura i niska rozpoznawalność. Ale to już przeszłość, zadowoleni z efektu prezentujemy rebranding marki MyVita!

Rebranding marki MyVita - nowy design opakowań nasion chia.
MyVita - nowa strategia, nowy branding.
Identyfikacja wizualna marki MyVita.
MyVita design - naturalna paleta kolorów.
Rebranding MyVita - logo, packaging design i świat marki.
Rebranding marki MyVita - nowy packaging design zielonej kawy.

Rebranding marki dbającej o zdrowie

Pracę z marką rozpoczęliśmy od opracowania założeń strategicznych. W trakcie wewnętrznych warsztatów przyjrzeliśmy się konkurencji, globalnym trendom dla kategorii i odpowiedzieliśmy sobie na szereg pytań dotyczących przyszłego wizerunku MyVity. Tak powstał jej spójny i atrakcyjny dla odbiorcy świat. Z konkretnym archetypem, zestawem wartości, przejrzystą architekturą i wytycznymi dla identyfikacji wizualnej dla trzech linii produktowych.

Jaki jest efekt naszych prac z brandem MyVita? Dziś to wyróżniająca się wśród konkurencji, przyjazna, współczesna pod względem designu marka dla aktywnych Polaków. Z brandingiem, który nie tylko jest bardziej aspiracyjny, elastyczny i uporządkowany, ale przede wszystkim podkreśla w symboliczny sposób kluczowe wartości marki – naturalność, energię życiową, przyjazność i opiekuńczość.

Feel good with good food! Obok MyVita w naszym portfolio mamy również inny brand ceniony przez fanów zdrowego jedzenia. Sprawdźcie case projektowy marki Good Food.

Ikona marki MyVita Pure Life.
Rebranding marki MyVita - linia Pure Life.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio