Coraz większa grupa polskich konsumentów chce jeść zdrowo i bardziej racjonalnie. Dlatego poszukują oni żywności o krótkim składzie etykiety, bez sztucznych dodatków, barwników czy konserwantów. Za to z dodatkami wprost z natury, jak ziarna, nasiona, otręby czy suszone owoce. Trend „clean & clear label”, w którym czysty skład, naturalność i wysoka jakość produktu znajdują potwierdzenie w przejrzystym designie opakowań i klarownej informacji o benefitach dostrzega coraz więcej marek. Wśród nich znajduje się polska firma GOOD FOOD, będąca liderem w kategorii wafli ryżowych i kukurydzianych. A także jednym z prekursorów trendu racjonalnego odżywiania nad Wisłą.

Uporządkowana architektura marki wafli Good Food Naturalne
Uporządkowana architektura marki wafli Good Food Musli
Uporządkowana architektura marki wafli Good Food Wieloziarniste

Ponieważ rynek tzw. zdrowych przekąsek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania konsumentów, także te estetyczne, coraz większe, zaproponowaliśmy marce nowe wizerunkowe otwarcie. Emanujący pozytywnymi emocjami i naturalnością design, oparty na odręcznej typografii, roślinnych ilustracjach i stonowanej kolorystyce, wpisuje się we wspomniany trend.

Odświeżony przez nas, lekki look brandu spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony konsumentów poszukujących alternatywy dla tradycyjnych przekąsek i ceniących sobie przyjemnościowy aspekt jedzenia. Ponadto zdecydowanie wyróżnił markę na tle konkurencji i wzmocnił jej pozycję jako lidera kategorii. Oh yes, we feel good with GOOD FOOD.

Uporządkowana architektura marki wafli ryżowych Good Food

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio