GOOD
FOOD

Analiza rynku i trendów | Architektura marki | Copywriting | Design opakowań | Fotografia | Prepress

Coraz większa grupa polskich konsumentów chce jeść zdrowo i bardziej racjonalnie. Dlatego poszukują oni żywności o krótkim składzie etykiety, bez sztucznych dodatków, barwników czy konserwantów. Za to z dodatkami wprost z natury, jak ziarna, nasiona, otręby czy suszone owoce. Trend „clean & clear label”, w którym czysty skład, naturalność i wysoka jakość produktu znajdują potwierdzenie w przejrzystym designie opakowań i klarownej informacji o benefitach dostrzega coraz więcej marek. Wśród nich znajduje się polska firma GOOD FOOD, będąca liderem w kategorii wafli ryżowych i kukurydzianych. A także jednym z prekursorów trendu racjonalnego odżywiania nad Wisłą.

Ponieważ rynek tzw. zdrowych przekąsek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania konsumentów, także te estetyczne, coraz większe, zaproponowaliśmy marce nowe wizerunkowe otwarcie. Emanujący pozytywnymi emocjami i naturalnością design, oparty na odręcznej typografii, roślinnych ilustracjach i stonowanej kolorystyce, wpisuje się we wspomniany trend.

Odświeżony przez nas, lekki look brandu spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony konsumentów poszukujących alternatywy dla tradycyjnych przekąsek i ceniących sobie przyjemnościowy aspekt jedzenia. Ponadto zdecydowanie wyróżnił markę na tle konkurencji i wzmocnił jej pozycję jako lidera kategorii. Oh yes, we feel good with GOOD FOOD.

Powrót
do portfolio