Hochland to lider na rynku serów żółtych i kremowych w Rumunii. Portfolio producenta dopełnia kategoria serów świeżych – przekąskowych, która jako rosnąca wymagała odświeżenia i lepszej komunikacji benefitów przynależnych tej grupie produktów. Z takim właśnie zadaniem zmierzyliśmy się (i to nie po raz pierwszy we współpracy z Hochland), przygotowując koncept i rozwiązania brandingowe oraz design opakowań serów z linii „Mărgele de brânză”.

Design opakowań Hochland Mărgele de brânză
Design opakowania Hochland Mărgele de brânză w wykonaniu agencji brandingowej PND Futura

Nowy design opakowań świeżych serów przekąskowych

Projekt opiera się na precyzyjnej komunikacji insightu i benefitów produktu, skoncentrowanych wokół takich wartości jak wygoda, witalność, naturalność. Wszystkie te elementy są obecne we wdrożonym po wieloetapowych badaniach, rozwiązaniu, które bazuje na ilustracji

oddającej naturalność i proteinowość produktu, charakterystycznej typografii oraz demach produktowych prezentujących świeżość i mleczność serów. Wypracowaliśmy również osadzone w kategorii, ale charakterystyczne dla brandu i budujące rozpoznawalność poszczególnych wariantów kolory. Całości dopełnia uporządkowana komunikacja, w tym ikony wyróżniające najważniejszy benefit danego rodzaju sera.

Hochland Mărgele de brânză z PND Futura
Muuulte proteine din lape - Hochland Mărgele de brânză.
Lifestylowy design opakowań serów Hochland Mărgele de brânză w wykonaniu PND Futura.
Świat mari Hochland Mărgele de brânză.
Design opakowań serów Hochland Mărgele de brânză z PND Futura
Świat marki Hochland Mărgele de brânză - ilustracja krowy składająca się z design opakowań serów.
Design opakowań serów Hochland Mărgele de brânză i świat marki.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio