Hochland to lider na rynku serów żółtych i kremowych w Rumunii. Portfolio producenta dopełnia kategoria serów świeżych – przekąskowych, która jako rosnąca wymagała odświeżenia i lepszej komunikacji benefitów przynależnych tej grupie produktów. Z takim właśnie zadaniem zmierzyliśmy się (i to nie po raz pierwszy we współpracy z Hochland), przygotowując koncept i rozwiązania brandingowe oraz design opakowań serów z linii „Mărgele de brânză”.
Projekt opiera się na precyzyjnej komunikacji insightu i benefitów produktu, skoncentrowanych wokół takich wartości jak wygoda, witalność, naturalność. Wszystkie te elementy są obecne we wdrożonym po wieloetapowych badaniach, rozwiązaniu, które bazuje na ilustracji
oddającej naturalność i proteinowość produktu, charakterystycznej typografii oraz demach produktowych prezentujących świeżość i mleczność serów. Wypracowaliśmy również osadzone w kategorii, ale charakterystyczne dla brandu i budujące rozpoznawalność poszczególnych wariantów kolory. Całości dopełnia uporządkowana komunikacja, w tym ikony wyróżniające najważniejszy benefit danego rodzaju sera.