Charakterystyczna nazwa, różnorodne produkty i ponad 30-letnia historia nie przeniosły się na pozycję rynkową poznańskiej marki Terravita, nowe opakowania i rebranding – tego przede wszystkim potrzebowała, by skutecznie wyrazić swoją tożsamość, wysokie kompetencje oraz pasję tworzenia jakościowych, czekoladowych produktów.

Świadomość marki wśród konsumentów była bardzo niska, gdyż Terravicie brakowało spójności, przekładającej się na wyrazisty wizerunek. Po zmianach miała stać się mocnym i autentycznym brandem, być dostrzegana i częściej uwzględniana w wyborach konsumentów, zbudowanie brandingowych podstaw – to główny cel i wyzwanie projektowe. W efekcie analiz rynku, trendów i (przede wszystkim) samej Terravity określiliśmy jej osobowość i pozycjonowanie. Przygotowany koncept kreatywny oparliśmy na idei odkrywania przez Terravitę wyjątkowych skarbów ziemi, w którym smakowanie jest przygodą, a każda czekoladowa kostka poprawia nastrój i zapewnia nieziemską przyjemność.

Moodboard Terravita - zestawienie zdjęć i tekstów: dłonie trzymające owoc kakaowca, claim Terravita Życie Ziemi, uśmiechnięta ruda dziewczyna, tabliczka czekolady, grupa ludzi na tle zachodzącego słońca, mężczyzna oglądający drzewo kakaowca w dżungli, dom szeregowy o fasadzie w kolorze różu i zieleni, obok pomarańczowy samochód, paleta kolorystyczna wykorzystana w projekcie w kolorach ziemi, tekst 70% COCOA o mocnej typografii.
Zestawienie brand assets - konstrukcja logotypu Terravita: ilustracja sygnetu zbudowanego z symboli ziarna kakaowca, liścia i słońca, claim Słodkie Skarby Ziemi, wersje logotypu przed i po.

Nieziemsko przyjemna Terravita i jej nowe opakowania

Zaproponowaliśmy nową wersję logo, postawiliśmy na oryginalny kształt i kolor czerwonej pomarańczy, symbolizujące otwartość i witalność marki. Dzięki odświeżonemu liternictwu identyfikacja Terravita zyskała bardziej przyjemny i jednocześnie wyrazisty charakter.

Wizualny świat uzupełniają zaprojektowany przez nas sygnet i claim Słodkie Skarby Ziemi, komunikują one wysoką jakość oraz pozycjonowanie marki oparte na wielopoziomowym odkrywaniu – przyjemności, nowych smaków i radości z dzielenia się.

Czekolada Terravita mleczna - opis detali nowego opakowania i zestawienie elementów budujących świat marki: zdjęcie czekolady mlecznej w nowym opakowaniu w otoczeniu roślinności (trawa i dmuchawce), zdjęcie rozchlapanego mleka i fragment rysunkowej ilustracji z opakowania pokazujący krowę, kankę mleka i przekrojony owoc kakaowca.
Czekolada Terravita limonkowa - opis kolorystyki nowych opakowań i zestawienie elementów budujących świat marki: zdjęcie czekolady limonkowej w otoczeniu egzotycznej roślinności i przekrojonych limonek, rysunkowa ilustracja limonek i zdjęcie makro plastra limonki.
Czekolada Terravita kokosowa - zestawienie elementów budujących świat marki: zdjęcie kokosa, ilustracja kostek czekolady w nowym ułożeniu, zdjęcie nowego opakowania z fokusem na nowy logotyp.
Czekolada Terravita gorzka - nowe opakowania i świat marki bazujący na pozycjonowaniu Słodkie Skarby Ziemi. Tabliczka czekolady w nowym packaging designie w otoczeniu egzotycznej roślinności, oparta o owoc kakaowca.
Nowy packaging design Terravita - brand assets i opis poszczególnych elementów designu.

We współpracy z Klientem zaprojektowaliśmy wyróżniający się packaging design linii czekolad mlecznych i gorzkich Terravita. Nowe opakowania komunikują racjonalne benefity i ważne atuty brandu – rodzinną firmę, dobre i certyfikowane składniki, brak sztucznych dodatków oraz możliwość recyklingu opakowań w 100%.

Efektem naszych prac projektowych jest Terravita w nowej brandingowej odsłonie, marka widoczna i pewna siebie, zapraszająca by po nią sięgać i rozkoszować się smakami wyjątkowych czekolad.

To dopiero początek zmian, a już jest tak przyjemnie…

Terravita nowe opakowania - zestawienie wszystkich czekolad.
Terravita przed i po - stare i nowe opakowania czekolad.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio