Charakterystyczna nazwa, różnorodne produkty i ponad 30-letnia historia nie przeniosły się na pozycję rynkową poznańskiej marki Terravita, nowe opakowania i rebranding – tego przede wszystkim potrzebowała, by skutecznie wyrazić swoją tożsamość, wysokie kompetencje oraz pasję tworzenia jakościowych, czekoladowych produktów.

Świadomość marki wśród konsumentów była bardzo niska, gdyż Terravicie brakowało spójności, przekładającej się na wyrazisty wizerunek. Po zmianach miała stać się mocnym i autentycznym brandem, być dostrzegana i częściej uwzględniana w wyborach konsumentów, zbudowanie brandingowych podstaw – to główny cel i wyzwanie projektowe. W efekcie analiz rynku, trendów i (przede wszystkim) samej Terravity określiliśmy jej osobowość i pozycjonowanie. Przygotowany koncept kreatywny oparliśmy na idei odkrywania przez Terravitę wyjątkowych skarbów ziemi, w którym smakowanie jest przygodą, a każda czekoladowa kostka poprawia nastrój i zapewnia nieziemską przyjemność.

Nieziemsko przyjemna Terravita i jej nowe opakowania

Zaproponowaliśmy nową wersję logo, postawiliśmy na oryginalny kształt i kolor czerwonej pomarańczy, symbolizujące otwartość i witalność marki. Dzięki odświeżonemu liternictwu identyfikacja Terravita zyskała bardziej przyjemny i jednocześnie wyrazisty charakter.

Wizualny świat uzupełniają zaprojektowany przez nas sygnet i claim Słodkie Skarby Ziemi, komunikują one wysoką jakość oraz pozycjonowanie marki oparte na wielopoziomowym odkrywaniu – przyjemności, nowych smaków i radości z dzielenia się.

We współpracy z Klientem zaprojektowaliśmy wyróżniający się packaging design linii czekolad mlecznych i gorzkich Terravita. Nowe opakowania komunikują racjonalne benefity i ważne atuty brandu – rodzinną firmę, dobre i certyfikowane składniki, brak sztucznych dodatków oraz możliwość recyklingu opakowań w 100%.

Efektem naszych prac projektowych jest Terravita w nowej brandingowej odsłonie, marka widoczna i pewna siebie, zapraszająca by po nią sięgać i rozkoszować się smakami wyjątkowych czekolad.

To dopiero początek zmian, a już jest tak przyjemnie…

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio