Hochland to marka doskonale znana polskim miłośnikom serów. W przeszłości nieraz mieliśmy okazję współpracować z brandem przy apetycznych projektach. Tym razem zajęliśmy się na serio serami żółtymi w plastrach. Znaczące ulepszenie i odchudzenie ich receptur dało impuls do strategicznego repozycjonowania i relaunchu całej kategorii. W tym kontekście Hochland potrzebował rozwiązań brandingowych, dzięki którym mógłby we współczesny sposób komunikować kluczowe benefity produktów. Wyzwaniem było również wyróżnienie linii na mocno rozdrobnionym rynku, zdominowanym przez marki własne dyskontów.

Relaunch marki Hochland sery żółte w plastrach
Opakowania Hochland - pozytywne reakcje płynące z rynku

W stworzonym dla marki Hochland koncepcie kreatywnym postawiliśmy na wizualne podkreślenie naturalnego i jakościowego charakteru serów żółtych. Zadanie zostało wykonane w 100%, ponieważ relaunch okazał się wielkim sukcesem wizerunkowo-biznesowym. Pozytywne reakcje konsumentów płynące z rynku i rosnące słupki sprzedaży chwyciły za serca zarówno nas, jak i naszego klienta.

Na tyle mocno chwyciły, że w kolejnym etapie współpracy zajęliśmy się opracowaniem designu opakowań i key visuala specjalnej linii serów żółtych przeznaczonych do burgerów, tostów, makaronów i pizzy. Wpisując ją wizerunkowo w całą kategorię, podkreśliliśmy za pomocą ikonografii to, co najważniejsze i uwielbiane przez entuzjastów tych kultowych dań na ciepło, czyli… efekt ciąąąąągnącego się sera.

nowość Hochland ser tarty pizza & pasta
Nowość Hochland - ser w grubych plastrach burger & toast
Hochland pełen inspiracji, idealnie się topi

„Z agencją PND Futura zrealizowaliśmy w ubiegłym roku ważny dla marki Hochland projekt związany z relaunchem jej produktów. Nowe projekty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród konsumentów, jak i detalistów, co przekłada się na wzrosty sprzedaży. Realizując zadania dla marki Hochland, specjaliści agencji wykazali się wysokimi kompetencjami w wielu obszarach, pośród których kluczowe to brand design, packaging design, fotografia oraz prepress.”

Katarzyna Halwa Senior Brand Manager
Hochland Polska

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio