Cholinki to jeden z brandów wywodzących się z rozwinięcia dobrze znanego na rynku farmaceutycznym Cholinexu. Strategia brandingowa marek z tej rodziny jest spójna, dlatego również Cholinki wykorzystywały w swej identyfikacji charakterystyczną ikonę głowy z oznaczonym miejscem działania, wspólną typografię, a także układ opakowania. Wyróżnikiem poszczególnych subbrandów były dobrane kolory oraz elementy dodatkowe precyzujące zastosowanie (ikony, dema produktów). Jednak nawet w tak ściśle określonych ramach wciąż istniał duży potencjał do zmian dla lepszej komunikacji benefitów i RTB. Naszemu Klientowi zależało przede wszystkim na unowocześnieniu opakowań Cholinek, wyeksponowaniu ich skuteczności, przy jednoczesnej komunikacji walorów smakowych i ziołowości produktu.

Moc ziół wspiera lifting wizerunku

Zaproponowany przez nas redesign marki sprawił, iż opakowania zyskały na profesjonalizmie i czytelności. Dzięki odpowiednim elementom komunikacyjnym packaging prezentuje się nowocześnie, zachowując jednocześnie nawiązanie do dziedzictwa głównej marki, co w dużej mierze wpływa na wybór konsumenta. Zakładany efekt liftingu wizerunku Cholinek uzyskaliśmy dzięki wprowadzeniu apetycznych,

naturalnych i dopracowanych wizualizacji składników, odpowiadających za smak danego wariantu. Zastosowany w projekcie impaktowy panel dobrze komunikuje działanie i okazje do spożycia suplementu przy określonych dolegliwościach. Nowy branding linii, w nienachalny, ale czytelny i atrakcyjny sposób podkreśla obecność ziół w produkcie. Dodatkowo w ramach projektu stworzyliśmy dla marki materiały ekspozycyjne – displaye, spójne z nowymi opakowaniami Cholinek. Całość prezentuje się nowocześnie, estetycznie, a zarazem profesjonalnie.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio