Müller to duża, europejska marka, która oferuje klientom na całym kontynencie produkty mleczne – desery, napoje, jogurty. Znana jest z innowacyjności i wprowadzania ciekawych, wyprzedzających konkurencję konceptów produktowych. Nowy produkt, o niespotykanym dotąd charakterze, miał otrzymać wybijającą się z półki, świeżą i „chwytającą” konsumenta oprawę. Ten unikalny produkt zasługiwał na równie kreatywne i wyróżniające go podejście. Marka postawiła przed nami cel: branding oraz design opakowań fuzji jogurtów-kefirów. Jak tego dokonaliśmy?
Przygotowując rozwiązania z zakresu brandingu i packaging designu dla nowego subbrandu Fusion, skoncentrowaliśmy się na wypracowaniu przyciągającego wzrok, a jednocześnie oddającego charakter produktu brandingu. Szukaliśmy rozwiązań graficznych, które odpowiednio wyrażą pełnię smaku, świeżość i prozdrowotny charakter napoju. Uzyskaliśmy to odwołując się do tego, co w Müllerze najważniejsze – do mleka.
Białe, minimalistyczne opakowania wyróżniają się soczystym demem produktowym, a dobrany font logotypu, podobnie jak sam produkt, łączy w sobie szlachetną tradycję z nowoczesnością. Uzyskany efekt to projekt równie mocno osadzony w kategorii, jak i wyróżniający się na jej tle. Lekki i poważny zarazem, biały i kolorowy jednocześnie, a co najważniejsze – dobrze komunikujący smak i główny benefit produktu. Koniecznie spróbujcie!