Design opakowań Pana Pomidora, gotowych dań z różnych zakątków świata, uwodzących autentycznymi przyprawami i świeżymi składnikami? – Tak jest!
Projekt, który podkreśli atuty apetycznego dania i wygodę korzystania? – Mocne Tak!
Marka z jasną misją i warzywnym DNA, z którą dobrze się rozumiemy? – Tak, obecna!
Trzy mocne tak, dlatego koncept na packaging design i naming nowej linii produktów Pan Pomidor był dla nas „smaczną” brandingową przyjemnością. Trudno bowiem nie zakochać się w smakach kuchni krajów słynących ze świeżych i warzywnych dań. Nasze zaangażowanie i zrozumienie potrzeb Klienta potwierdziły badania konsumenckie. Z pewnością zwycięski projekt, dopracowany w szczegółach, na pewno zagości na niejednym stole.
Nowa linia dań Pan Pomidor to kulinarna podróż, w którą zabiera nas marka, dając również możliwość wpływu na nasz „plan podróży”. Do potraw bowiem każdy może wybrać, według swoich preferencji, ulubione dodatki. Dlatego opracowana przez nas koncepcja z nazwą „Gotujemy”, podkreśla współtworzenie finalnego dania przez konsumenta. I co równie ważne, jeszcze mocniej uwydatnia świeżość
potrawy przygotowanej według najlepszych kulinarnych receptur.
Poszczególne zakątki globu, z których pochodzą dania, komunikowane są charakterystycznymi kolorami, wzorami i fontami. Wykonane w naszym studiu apetyczne fotografie potraw, stanowiące centralny punkt projektu, zachęcają do spróbowania nowości.
Gotowe! Smaki dań z odległych zakątków świata oraz kolejny pyszny projekt – życzymy wszystkim Smacznego!