Design opakowań Pana Pomidora, gotowych dań z  różnych zakątków świata, uwodzących autentycznymi przyprawami i świeżymi składnikami? – Tak jest!

Projekt, który podkreśli atuty apetycznego dania i wygodę korzystania? – Mocne Tak!

Marka z jasną misją i warzywnym DNA, z którą dobrze się rozumiemy? – Tak, obecna!

Trzy mocne tak, dlatego koncept na packaging design i naming nowej linii produktów Pan Pomidor był dla nas „smaczną” brandingową przyjemnością. Trudno bowiem nie zakochać się w smakach kuchni krajów słynących ze świeżych i warzywnych dań. Nasze zaangażowanie i zrozumienie potrzeb Klienta potwierdziły badania konsumenckie. Z pewnością zwycięski projekt, dopracowany w szczegółach, na pewno zagości na niejednym stole.

Design opakowań Pan Pomidor Dania świata - danie meksykańskie.

Bon appétit dla desing opakowań Pan Pomidor Dania świata

Nowa linia dań Pan Pomidor to kulinarna podróż, w którą zabiera nas marka, dając również możliwość wpływu na nasz „plan podróży”. Do potraw bowiem każdy może wybrać, według swoich preferencji, ulubione dodatki. Dlatego opracowana przez nas koncepcja z nazwą „Gotujemy”,  podkreśla współtworzenie finalnego dania przez konsumenta.  I co równie ważne, jeszcze mocniej uwydatnia świeżość

potrawy przygotowanej według najlepszych kulinarnych receptur.

Poszczególne zakątki globu, z których pochodzą dania, komunikowane są charakterystycznymi kolorami, wzorami i fontami. Wykonane w naszym studiu apetyczne fotografie potraw, stanowiące centralny punkt projektu, zachęcają do spróbowania nowości.

Gotowe!  Smaki dań z odległych zakątków świata oraz kolejny pyszny projekt –  życzymy wszystkim Smacznego!

Świat marki opakowań Pana Pomidora Dania świata.
Design opakowań Pan Pomidor Dania świata - wizerunki dań : Meksykańskie, Sri Lanka, Indyjskie.
Design opakowań Pan Pomidor Dania świata - rysunki do dań: Meksykańskiego - kaktus, Sri Lanka - słoń, Indyjskiego - kwiat lotosu.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio