Masarnia
u Józefa

Analiza rynku i trendów | Architektura marki | Design opakowań | Digital branding | Fotografia | Identyfikacja wizualna | Prepress | Strategia marki

Marki spożywcze lubią poszerzać ofertę, dopasowując swoje poszczególne linie produktowe do zróżnicowanych potrzeb i gustów konsumentów. Nie inaczej było z firmą JBB Bałdyga, która w  portfolio ma subbrand Masarnia u Józefa. Problemem w jego przypadku była jednak zagmatwana architektura i brak wyraźnego pozycjonowania, pokazania charakteru linii. A ta obejmuje wędzonki i kiełbasy o wysokiej zawartości mięsa, wytwarzane według sprawdzonych receptur. Dlatego zaproponowaliśmy design opakowań i Key Visual, oddające we współczesnym stylu wyjątkowość wyrobów i stojący za nimi rzemieślniczy, masarski kunszt.

Charakterystyczne logo w formie szyldu podkreśla wartości subbrandu, wkomponowując się płynnie w branding marki parasolowej. Zastosowane przez nas na opakowaniach typografia, ikonografia oraz prosta kompozycja elementów podkreślają kraftowy charakter linii i rodzime pochodzenie wyrobów wędliniarskich.

Powrót
do portfolio