Marki spożywcze lubią poszerzać ofertę, dopasowując swoje poszczególne linie produktowe do zróżnicowanych potrzeb i gustów konsumentów. Nie inaczej było z firmą JBB Bałdyga, która w  portfolio ma subbrand Masarnia u Józefa. Problemem w jego przypadku była jednak zagmatwana architektura i brak wyraźnego pozycjonowania, pokazania charakteru linii. A ta obejmuje wędzonki i kiełbasy o wysokiej zawartości mięsa, wytwarzane według sprawdzonych receptur. Dlatego zaproponowaliśmy design opakowań i Key Visual, oddające we współczesnym stylu wyjątkowość wyrobów i stojący za nimi rzemieślniczy, masarski kunszt.

Logo Masarnia u Józefa w formie szyldu
JBB - wyjątkowe wędliny, niezapomniany smak
Charakterystyczne logo w formie szyldu podkreśla rzemieśliniczy charakter subbrandu

Charakterystyczne logo w formie szyldu podkreśla wartości subbrandu, wkomponowując się płynnie w branding marki parasolowej. Zastosowane przez nas na opakowaniach typografia, ikonografia oraz prosta kompozycja elementów podkreślają kraftowy charakter linii i rodzime pochodzenie wyrobów wędliniarskich.

Design opakowań JBB Masarnia u Józefa we współczesnym stylu
Sprawdzona receptura mistrza Józefa - subbrand JBB w wykonaniu PND Futura
Typografia i ikonografia marki Masarnia u Józefa podkreślają kraftowy charakter linii
Projekty opakowań JBB Masarnia u Józefa w wykonaniu PND Futura
Typografia i ikonografia marki Masarnia u Józefa z PND Futura

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio