Fakty są niezaprzeczalne, my – Polacy coraz bardziej interesujemy się zdrowym stylem życia, nowinkami produktowymi i żywnością funkcjonalną. Po prostu chcemy żyć lepiej, bardziej świadomie i czuć się komfortowo. Nie dziwi więc dynamiczny rozwój rynku superfoods, suplementów diety, eko czy bio. Wśród kilkudziesięciu marek z tej branży znajdowała się MyVita, rodzinna firma o dużym, lecz niestety niewydobytym wystarczająco potencjale wizerunkowo-biznesowym. Do największych problemów marki należały m.in. brak spójności wizerunkowej, zagmatwana architektura i niska rozpoznawalność. Ale to już przeszłość, zadowoleni z efektu prezentujemy rebranding marki MyVita!
Pracę z marką rozpoczęliśmy od opracowania założeń strategicznych. W trakcie wewnętrznych warsztatów przyjrzeliśmy się konkurencji i globalnym trendom dla kategorii. Odpowiedzieliśmy sobie również na szereg pytań dotyczących przyszłego wizerunku MyVity. Tak powstał jej spójny i atrakcyjny dla odbiorcy świat. Z konkretnym archetypem, zestawem wartości, przejrzystą architekturą i wytycznymi dla identyfikacji wizualnej dla trzech linii produktowych.
Jaki jest efekt naszych prac z brandem MyVita? Dziś to wyróżniająca się wśród konkurencji, przyjazna, współczesna pod względem designu marka dla aktywnych Polaków. Z brandingiem, który
nie tylko jest bardziej aspiracyjny, elastyczny i uporządkowany, ale przede wszystkim podkreśla w symboliczny sposób kluczowe wartości marki – naturalność, energię życiową, przyjazność i opiekuńczość.
Dodatkowo, marka MyVita w przygotowanym przez nas brandingu została doceniona przez platformę DesignRush i przedstawiona w artykule The Best Brand Designs.
Feel good with good food! Obok MyVita w naszym portfolio mamy również inny brand ceniony przez fanów zdrowego jedzenia. Sprawdźcie case projektowy marki Good Food.