Mówisz Familijne – myślisz wafle. Mówisz wafle – myślisz Familijne. W tej kategorii produktowej należąca do Grupy Colian marka jest niekwestionowanym specjalistą i liderem na polskim rynku. Oferta brandu jest jednak o wiele szersza, gdyż obejmuje całą tęczę kruchych ciastek. Świat Familijnych koncentruje się wokół pozytywnych wartości i emocji rodzinnych, takich jak: bliskość, ciepło, otwartość, radość, zabawa etc. Dotychczasowy branding i komunikacja nie dawały jednak szansy na ich odpowiednie wyeksponowanie. Design opakowań ciastek Familijne potrzebował pozytywnej, wyrazistej symboliki. Czy udało nam się to osiągnąć?
Kluczowym elementem przygotowanej przez nas identyfikacji wizualnej marki jest nowe logo. Odwołanie się w nim do symboliki słońca, wypełnionego ciepłem dnia oraz zastosowanie „odręcznej” typografii pozwala oddać przyjazny, rodzinny i bezpretensjonalny charakter marki.
Nowy znak jest podstawą mocnego brandingu, który przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Zastosowanie przemyślanego systemu paneli i kodów kolorystycznych porządkuje architekturę marki, znacząco ułatwiając rozróżnianie kategorii produktowych i nawigację pomiędzy nimi.
Pozostając w temacie komunikacji bliskości za pomocą packaging designu zapraszamy do obejrzenia case’a projektowego marki, której nowy produkt szczególnie zachęca do zbliżeń. Kolejna współpraca z brandem o równie bogatej historii chociaż zupełnie innym stylu – tak też projektujemy.