Persen to popularna marka wśród leków OTC. Leki te stosuje się w dolegliwościach układu nerwowego, takich jak: niepokój, ogólne napięcie czy zaburzenia snu. Specjalny, roślinny skład leku Persen zapewnia pacjentom poczucie bezpieczeństwa i jest ceniony za działanie pozbawione efektu „otumanienia”.
Naszym zadaniem był nowy packaging design Persen, czyli odświeżenie wyglądu i komunikacji opakowaniowej tej znanej marki. Ponadto mieliśmy zadbać o jego spójność wizerunkową i przekazanie głównych benefitów racjonalnych oraz emocjonalnych.
Nowe opakowanie, po wprowadzonych przez nas zmianach, przyciąga uwagę konsumentów, buduje zaufanie do marki, a w warstwie emocjonalnej jeszcze bardziej uspokaja. Efekt ten uzyskaliśmy za sprawą odświeżonego logo, kolorystycznych tonacji
oraz delikatnych ilustracji, symbolizujących funkcje i działanie preparatu. Żywe, choć nieagresywne kolory, ułatwiają również nawigację między wariantami. Natomiast logotyp – przyjazny i profesjonalny – wzbudza poczucie bezpieczeństwa. Osiągnięty cel refreshingu packagingu Persenu pozwala marce z dumą funkcjonować na rynku farmaceutyków i nadal koić nerwy konsumentów.