Przyjazne środowisku produkty zyskują na popularności. Ten trend niezmiernie nas cieszy, dlatego zaprojektowanie brandingu i opakowań linii produktów marki Paclan było dla nas tym bardziej interesującym i kreatywnym wyzwaniem. Zdefiniowanym przez Klienta celem było opracowanie dla nowej oferty dopasowanej nazwy i wyróżniającego się w ramach kategorii designu. Priorytetem, oprócz czytelnej prośrodowiskowej komunikacji opakowaniowej, było przyciągnie uwagi konsumentów o różnym stopniu świadomości ekologicznej. Przystępując do prac czuliśmy satysfakcję. Wiedzieliśmy iż mamy realny wpływ na to, czy docelowy Klient kategorii zainteresuje się i sięgnie po produkty linii Paclan. Produkty stworzone w filozofii zrównoważonego rozwoju i wykonane z surowców wtórnych. Przedstawiamy ekologiczny design opakowań Paclan For Nature.
Inspirowani dbałością o środowisko, skupiliśmy się na namingu, który miał przekazać cechy nowej oferty i wyróżnić ją w otoczeniu konkurencji. Paclan For Nature był dla nas naturalnym wyborem, gdyż koncept jednocześnie oddawał
cechy produktu, jak i doskonale wpisywał się w strategię marki Paclan. Następnie, zdefiniowane wartości i benefity produktów przełożyliśmy kreatywnie na wizualny charakter opakowań. Surowiec użyty w ich produkcji – papier pochodzący z recyklingu, był dla nas jedną z inspiracji do poszukiwań.
Aby podkreślić ten atut packagingowy wybraliśmy dla opakowań linii tło w kolorze naturalnego papieru, bardzo dobrze eksponujące zaprojektowane logo submarki. Znak oparty na impaktowej formie zielonego liścia stanowi integralny element designu. Całość projektu poszczególnych opakowań uzupełnia nowoczesna typografia i system ikon.
W efekcie współpracy z marką Paclan powstał świeży i nowoczesny wizerunek proekologicznej linii z atrakcyjną wizualnie komunikacją wartości, jakimi brand kierował się tworząc produkty przyjazne środowisku. Make Earth green again : )
Pozostając w obszarze brandów odpowiadających na potrzeby świadomych konsumentów, zapraszamy do obejrzenia naszego projektu dla marki MyVita.