Charakterystyczna nazwa, różnorodne produkty i ponad 30-letnia historia nie przeniosły się na pozycję rynkową poznańskiej marki Terravita. Rebranding i nowe opakowania – tego przede wszystkim potrzebowała marka, by skutecznie wyrazić swoją tożsamość, wysokie kompetencje oraz pasję tworzenia jakościowych, czekoladowych produktów.
Świadomość marki wśród konsumentów była niska, gdyż Terravicie brakowało spójności, przekładającej się na wyrazisty wizerunek. Po zmianach miała stać się mocnym i autentycznym brandem, być dostrzegana i częściej uwzględniana w wyborach konsumentów. W efekcie analiz rynku, trendów i (przede wszystkim) samej Terravity określiliśmy na nowo jej osobowość i pozycjonowanie. Przygotowany koncept kreatywny oparliśmy na idei odkrywania przez Terravitę wyjątkowych skarbów ziemi. Pokazaliśmy, że smakowanie jest przygodą, a każda czekoladowa kostka poprawia nastrój i zapewnia nieziemską przyjemność.
Tworząc nową wersję logo, postawiliśmy na oryginalny kształt i kolor czerwonej pomarańczy, symbolizujące otwartość i witalność marki. Dzięki odświeżonemu liternictwu identyfikacja Terravita zyskała bardziej przyjemny
i jednocześnie wyrazisty charakter. Wizualny świat uzupełniają zaprojektowany przez nas sygnet i claim Słodkie Skarby Ziemi. Komunikują one wysoką jakość oraz pozycjonowanie marki oparte na wielopoziomowym odkrywaniu – przyjemności, nowych smaków i radości z dzielenia się.
We współpracy z Klientem zaprojektowaliśmy wyróżniający się packaging design linii Classic. Wśród nich znalazły się czekolady mleczne i gorzkie w wielu wariantach smakowych. Opakowania komunikują czekoladową przyjemność
oraz racjonalne benefity marki. Mówią o rodzinnej firmie, dobrych i certyfikowanych składnikach, braku sztucznych dodatków, a także możliwości recyklingu opakowań w 100%.
Druga ważna linia stworzona w ramach brandingowej współpracy to czekolady prezentowe w większych formatach opakowań. Zaproponowany przez nas design jest spójny z tożsamością Terravity, a przy tym eksponuje wyjątkowy charakter oferty.
Zachowaliśmy w nim równowagę między przyjemnością oraz naturalnością, dzięki zdjęciom dużych kostek czekolad i roślinnym motywom ilustracji. Prezentowy wymiar czekolad eksponuje giftowa ikona, złoty kolor opakowań, typografia oraz detale uszlachetnień druku.
Efektem naszych prac projektowych jest Terravita w nowej brandingowej odsłonie. Marka widoczna i pewna siebie, zapraszająca, by po nią sięgać i rozkoszować się smakami wyjątkowych czekolad.