Hochland to marka doskonale znana polskim miłośnikom serów. W przeszłości nieraz mieliśmy okazję współpracować z brandem przy apetycznych projektach. Tym razem zaprojektowaliśmy nowe opakowania serów żółtych w plastrach. Znaczące ulepszenie i odchudzenie ich receptur dało impuls do strategicznego repozycjonowania i relaunchu całej kategorii. W tym kontekście Hochland potrzebował rozwiązań brandingowych, dzięki którym mógłby we współczesny sposób komunikować kluczowe benefity produktów. Wyzwaniem było również wyróżnienie linii na mocno rozdrobnionym rynku, zdominowanym przez marki własne dyskontów.
W stworzonym dla marki Hochland koncepcie kreatywnym postawiliśmy na wizualne podkreślenie naturalnego i jakościowego charakteru serów żółtych. Zadanie zostało wykonane w 100%, ponieważ relaunch okazał się wielkim sukcesem wizerunkowo-biznesowym. Pozytywne reakcje konsumentów płynące z rynku i rosnące słupki sprzedaży chwyciły za serca zarówno nas, jak i naszego klienta.
Na tyle mocno chwyciły, że w kolejnym etapie współpracy zajęliśmy się opracowaniem designu opakowań i key visuala specjalnej linii serów żółtych przeznaczonych do burgerów, tostów, makaronów i pizzy. Wpisując ją wizerunkowo w całą kategorię, podkreśliliśmy za pomocą ikonografii to, co najważniejsze i uwielbiane przez entuzjastów tych kultowych dań na ciepło, czyli… efekt ciąąąąągnącego się sera.
„Z agencją PND Futura zrealizowaliśmy w ubiegłym roku ważny dla marki Hochland projekt związany z relaunchem jej produktów. Nowe projekty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno wśród konsumentów, jak i detalistów, co przekłada się na wzrosty sprzedaży. Realizując zadania dla marki Hochland, specjaliści agencji wykazali się wysokimi kompetencjami w wielu obszarach, pośród których kluczowe to brand design, packaging design, fotografia oraz prepress.”
Katarzyna Halwa Senior Brand Manager