Oferta duńskiej marki Bondex obejmuje wiele produktów od impregnatów i lakierobejc do ochrony oraz dekoracji drewna, po wysokiej jakości farby na różne podłoża, ściany i sufity. Ponad 100-letnie doświadczenie czyni markę jednym z liderów rynku w Polsce oraz nr 1 w Niemczech i Portugalii. Pracę nad polskim packaging designem linii farb ceramicznych Bondex Smart Paint rozpoczęliśmy od analizy produktu, konkurencji i potrzeb konsumentów. Główne założenia projektu objęły wprowadzenie nowego logo Bondex, podkreślenie poprzez naming i nowy design opakowań farb ceramiczności oraz pozycjonowania produktów w segmencie premium. Celem strategicznym było lepsze wyrażenie innowacyjności, wygody i wysokiej jakości produktów. Postawiliśmy na koncept kreatywny, który wzbudzi zaufanie konsumentów oraz da poczucie pewności osiągnięcia wymarzonego efektu.
Nawiązując do wcześniejszych opakowań linii Smart zachowaliśmy owalne kształty oraz główny element projektowy – czarną aplę na zielonym tle. W nowym wydaniu wprowadzony przez nas centralny układ komunikatów eksponuje lepiej walory produktu, a wypracowany wzór tła, podkreśla technologiczną innowacyjność.
Benefity farb Smart Ceramic skutecznie komunikuje system ikon i jakościowe elementy designu: kolorystyka, typografia, ilustracje. Zaangażowanie marki w dbaniu o bezpieczeństwo i środowisko naturalne podkreśliliśmy dzięki opracowaniej przez nas ikonie Eco&Health Friendly Paint. Finiszem prac nad designem opakowań farb Bondex Smart Ceramic było stworzenie materiałów komunikacyjnych, tj. Key Visual z hasłem Bądź Smart! Włącz Plamoodporność na 100% oraz serii POS-ów. To kolejny, udany design opakowań farb, który zmalowaliśmy!