Po wprowadzeniu na rynek podstawowej linii wód mineralnych Arctic+ w zupełnie nowej odsłonie, Hoop Polska rzucił nam kolejne brandingowe wyzwanie – i to nie jedyne w ramach naszej wieloletniej współpracy. Tym razem mieliśmy za zadanie opracować projekt submarki wód smakowych o wiele mówiącej nazwie FiZZY. Z założenia lifestylowej i skierowanej do młodych, aktywnych konsumentów. Ludzi, którzy poszukują dobrych dla ich zdrowia i kondycji fizycznej produktów, ale posiadających tzw. twist. W przypadku FiZZY są nim niespotykane u konkurencji zestawienia owocowych smaków, w wydaniu gazowanym i bez dodatku cukru. Hoopowi najbardziej zależało na tym, aby poprzez design wyrazić to, co najlepsze i najbardziej charakterystyczne w nowej linii.
Niestandardowy na polskim rynku produkt wymagał niestandardowych rozwiązań brandingowych. Nudny i nic nie mówiący design nie wchodził tu w grę. Projektując wizerunek FiZZY postawiliśmy na symboliczne i nowoczesne pokazanie jego bąbelkowej i owocowej natury. Nie zabrakło również mocnego, choć prostego, podkreślenia innych jego walorów.
Tym sposobem powstały wyróżniające się opakowania, zgodne z najnowszymi trendami w projektowaniu wód funkcjonalnych. FiZZY szybko znalazł uznanie wśród konsumentów spragnionych zdrowej, musującej alternatywy dla słodkich napojów gazowanych. Ku naszemu zzzadowoleniu, powodzenie nowej linii skłoniło Hoop Polska do modyfikacji całego portfolio wód funkcjonalnych.