Majonez Kielecki to kultowa marka, mająca wielu oddanych fanów w Polsce. Konsumenci generalnie dzielą się albo na zwolenników majonezu od WSP „Społem”, albo… tego drugiego. Dlatego stworzenie od podstaw platformy komunikacji online dla marki wymagało emocjonalnego, współczesnego i „społecznościowego” podejścia. Zaproponowany przez nas koncept kreatywny „Kielecki jest dobry na…” to odpowiedź na działania konkurencji w dziedzinie digital brandingu, rosnące wymagania młodych konsumentów w zakresie nowych technologii i estetyki oraz lifestylowy storytelling brandów.
Istotą naszego pomysłu jest pokazanie produktów marki w kontekście pozytywnych okazji i stanów emocjonalnych, w powiązaniu z oryginalnymi, autorskimi przepisami i poradami kulinarnymi. Wykracza on zatem poza wyeksploatowany format standardowych stron z przepisami, których w Internecie jest mnóstwo.
Otwartość, elastyczność i wysoki potencjał komunikacyjny. To kluczowe zalety konceptu. Dzięki praktycznie niewyczerpanej możliwości dodawaniu nowych okazji strona cały czas może tętnić życiem. Dodatkowo, daje on szerokie pole do promocji nie tylko Majonezu Kieleckiego, ale także pozostałych marek z portfolio WSP „Społem”.