arctic+
isosprint

Analiza rynku i trendów | Architektura marki | Design opakowań | Koncept kreatywny | Prepress

Wody mineralne i napoje z dodatkiem aktywnych substancji (witaminy, minerały, naturalne ekstrakty) stają się coraz istotniejszym elementem rynku FMCG w Polsce. Rosnące zainteresowanie zdrowym stylem życia, aktywnością fizyczną i otwarcie na nowości produktowe mocno napędzają rozwój tej kategorii. Wśród liderów wyścigu znajduje się należąca do Hoop Polska marka wód mineralnych Arctic+, z kilkoma liniami funkcjonalnymi w ofercie, w tym napojów izotonicznych Isosprint. Isosprintowi brakowało wizerunkowego impaktu i prokonsumenckiej komunikacji. Sytuacja wymagała szybkiej reakcji. Jak to w sprincie.

Projektując identyfikację dla linii Isosprint z tyłu głowy mieliśmy oczekiwania konsumentów wód i napojów funkcjonalnych, dla których aktywność fizyczna jest częścią DNA i stylu życia. Poszukują oni zarówno konkretnych rozwiązań, jak i atrakcyjnego, świeżego designu. Stworzona przez nas komunikacja opakowaniowa linii ISOSPRINT jest trafioną w punkt odpowiedzią na ich potrzeby.

Zdecydowane kolory, formy geometryczne i dynamiczne sylwety osób na opakowaniach izotoników w lifestylowy sposób wyrażają świat sportu. Nie zapomnieliśmy rzecz jasna o czytelnej dla konsumentów komunikacji zawartości składników aktywnych i efektów ich działania. Są to informacje, które silnie determinują decyzje zakupowe w tej kategorii produktowej.

„Agencja PND Futura realizowała na przestrzeni kilkunastu lat wiele projektów dla marek z portfolio Hoop Polska Sp. z o.o. W ostatnim czasie przeprowadziliśmy wspólnie proces rebrandingu i relaunchu dwóch wiodących marek: Hoop Cola i Arctic+. Zrozumienie potrzeb zasygnalizowanych w briefach, dokładna analiza wartości świata danej marki, a także jej odbiorców znalazły odzwierciedlenie w przygotowanych przez agencję wysokiej jakości rozwiązaniach brandingowych.”

Leszek Organista Brand Manager arctic+
Powrót
do portfolio