Design opakowań kultowych ciastek Familijne

Architektura marki | Design opakowań | Fotografia | Koncept kreatywny | Prepress

Mówisz Familijne – myślisz wafle. Mówisz wafle – myślisz Familijne. W tej kategorii produktowej należąca do Grupy Colian marka jest niekwestionowanym specjalistą i liderem na polskim rynku. Oferta brandu jest jednak o wiele szersza, gdyż obejmuje całą tęczę kruchych ciastek. Świat Familijnych koncentruje się wokół pozytywnych wartości i emocji rodzinnych, takich jak: bliskość, ciepło, otwartość, radość, zabawa etc. Dotychczasowy branding i komunikacja nie dawały jednak szansy na ich odpowiednie wyeksponowanie. Design opakowań ciastek Familijne potrzebował pozytywnej, wyrazistej symboliki. Czy udało nam się to osiągnąć?

Design opakowań ciastek Familijne - przed i po.
Packaging design ciastek marki Familijne.

Przyjazne logo marki Familijne

Kluczowym elementem przygotowanej przez nas identyfikacji wizualnej marki jest nowe logo. Odwołanie się w nim do symboliki słońca, wypełnionego ciepłem dnia oraz zastosowanie „odręcznej” typografii pozwala oddać przyjazny, rodzinny i bezpretensjonalny charakter marki.

Nowy design opakowań ciastek Familijne.
Design opakowań ciastek marki Familijne.

Design opakowań ciastek na miarę kultowego brandu

Nowy znak jest podstawą mocnego brandingu, który przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Zastosowanie przemyślanego systemu paneli i kodów kolorystycznych porządkuje architekturę marki, znacząco ułatwiając rozróżnianie kategorii produktowych i nawigację pomiędzy nimi.

Pozostając w temacie komunikacji bliskości za pomocą packaging designu zapraszamy do obejrzenia case’a projektowego marki, której nowy produkt szczególnie zachęca do zbliżeń. Kolejna współpraca z brandem o równie bogatej historii chociaż zupełnie innym stylu – tak też projektujemy.

Rebranding marki Familijne - nowy design opakowań ciastek.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją