Śmiało poczynające sobie dyskontowe marki własne, które szybko reagują na impulsy z rynku i kreują trendy w obszarze estetyki opakowań. Do tego problemy wizerunkowe kategorii past kanapkowych. To dwa wyzwania, przed którymi stanął Lisner ze swoim brandem Pastella. W tym kontekście design opakowań Pastella musiał zostać dopasowany do aktualnych trendów i oczekiwań konsumentów. Ponadto koniecznością stało się znacznie lepsze wyeksponowanie benefitów produktowych. Przy czym wiedzieliśmy, że nie możemy zbyt daleko popłynąć ze zmianami. Nie chcieliśmy bowiem zniechęcić dotychczasowych wiernych fanów Pastelli, która jest liderem swojej kategorii i cieszy się najlepszą rozpoznawalnością na rynku.
Pracę nad nowym designem opakowań Pastella rozpoczęliśmy od przyjrzenia się światowym trendom w zakresie opakowań żywności i wizualizacji składników. Szczególną uwagę poświęciliśmy kategorii przetworów rybnych i past. Dominujące okazały się dwa kierunki – fotograficzny i ilustracyjny. Zdecydowaliśmy się na połączeniu obu, co zapewniło marce świeży i nowoczesny wizerunek. Jednocześnie stworzyliśmy przyjazny i elastyczny system rozróżniania kategorii oraz wariantów smakowych.
Niewątpliwie do zalet marki Pastella należy bazowanie na prostych recepturach i wykorzystanie w produkcji pełnowartościowych składników wysokiej jakości. Podkreśliliśmy to na opakowaniach używając współczesnych patternów utrzymanych w duchu „hand made”. Ponadto starannie dobraliśmy typografię i apetyczne zdjęcia składników. Nowa Pastella to dokładnie to, czego poszukują młodzi konsumenci i osoby dokonujące wyborów przy półce według zasady „wiem, co jem”.