Familijne

Architektura marki | Design opakowań | Fotografia | Koncept kreatywny | Prepress

Mówisz Familijne – myślisz wafle. Mówisz wafle – myślisz Familijne. W tej kategorii produktowej należąca do Grupy Colian marka jest niekwestionowanym specjalistą i liderem na polskim rynku. Oferta brandu jest jednak o wiele szersza, gdyż obejmuje całą tęczę kruchych ciastek. Świat Familijnych koncentruje się wokół pozytywnych wartości i emocji rodzinnych, takich jak: bliskość, ciepło, otwartość, radość, zabawa etc. Dotychczasowy branding i komunikacja opakowaniowa nie dawały jednak szansy na ich odpowiednie wyeksponowanie. Potrzebna była pozytywna, wyrazista symbolika.

Kluczowym elementem przygotowanej przez nas identyfikacji wizualnej marki jest nowe logo. Odwołanie się w nim do symboliki słońca, wypełnionego ciepłem dnia oraz zastosowanie „odręcznej” typografii pozwala oddać przyjazny, rodzinny i bezpretensjonalny charakter marki.

Nowy znak jest podstawą mocnego brandingu, który przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Zastosowanie przemyślanego systemu paneli i kodów kolorystycznych porządkuje architekturę marki, znacząco ułatwiając rozróżnianie kategorii produktowych i nawigację pomiędzy nimi.

Powrót
do portfolio