IBUPROM
dla dzieci

Architektura marki | Brand design | Fotografia | packaging design | typografia

Leki przeciwbólowe OTC to, obok specyfików na przeziębienie oraz witamin i minerałów, najchętniej kupowane przez Polaków kategorie farmaceutyków, przynoszące najwyższe zyski ich producentom. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii znajduje się Ibuprom. Sukcesywnie rozszerza swoje portfolio, m.in. o leki przeciwbólowe przeznaczone dla najmłodszych. To właśnie ich branding powierzył nam koncern USP Zdrowie.

Podstawowym kapitałem wizualnym marki Ibuprom jest wyróżnialny brand kolor, głęboko zakodowany w świadomości polskiego konsumenta. Kluczową kwestią było zatem stworzenie w obrębie istniejącej identyfikacji wyraźnej tożsamości linii dziecięcej oraz odróżnienie wariantów leku. Udało się to dzięki umieszczonym na opakowaniach zdjęciom (wprowadzającym kontekst emocjonalny), jednoznacznie sugerującym adresata oraz podkreśleniu funkcjonalności za pomocą czytelnych komunikatów.

Ich oszczędność i prostota wynikają ze specyfiki grupy docelowej, dla której poszukiwanymi wartościami produktu są skuteczność i bezpieczeństwo, które gwarantuje powaga i profesjonalizm marki. Wykorzystana typografia podkreśla dynamiczne działanie leku, będące kluczową i rozpoznawalną przewagą brandu.

Powrót
do portfolio