Lisner
Pastella

Analiza rynku i trendów | Architektura marki | Design opakowań | Fotografia | Koncept kreatywny

Problemy wizerunkowe kategorii past kanapkowych i śmiało poczynające sobie dyskontowe marki własne, które szybko reagują na impulsy z rynku i kreują trendy w obszarze estetyki opakowań. To dwa wyzwania, przed którymi stanął Lisner ze swoim brandem Pastella. W tym kontekście packaging design marki musiał zostać dopasowany do aktualnych trendów i oczekiwań konsumentów, a benefity produktowe znacznie lepiej wyeksponowane. Przy czym wiedzieliśmy, że nie możemy zbyt daleko popłynąć ze zmianami, aby nie zniechęcić dotychczasowych wiernych fanów będącej liderem kategorii i cieszącej się najlepszą rozpoznawalnością Pastelli.

Na początku przyjrzeliśmy się światowym trendom w zakresie designu opakowań żywności i wizualizacji składników, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii przetworów rybnych i past. Dominujące okazały się dwa kierunki – fotograficzny i ilustracyjny. Połączenie obu zapewniło świeży wizerunek marce. Jednocześnie stworzyliśmy przyjazny i elastyczny system rozróżniania kategorii oraz wariantów smakowych.

Współczesne patterny w duchu „hand made”, starannie dobrana typografia i apetyczne zdjęcia składników pozwalają podkreślić zalety marki. A do tych należą m.in. bazowanie na prostych recepturach i wykorzystanie w produkcji pełnowartościowych składników wysokiej jakości. Nowa Pastella to dokładnie to, czego poszukują młodzi konsumenci i osoby dokonujące wyborów przy półce według zasady „wiem, co jem”.

Powrót
do portfolio