Piast to browarniczy symbol oraz historia Dolnego Śląska i jego stolicy – Wrocławia. Określenie na nowo brandingu takiej marki, z opracowaniem designu opakowań, było zadaniem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska, którego jako wrocławska agencja szczególnie chcieliśmy się podjąć.
Na starcie prac dokładnie przenalizowaliśmy założenia projektu i problemy marki. Zapoznaliśmy się również z jej historią oraz regionalnymi powiązaniami, tak aby na potrzeby konceptów wyszukać wartościowe inspiracje. Czerpaliśmy zarówno z przeszłości Piasta, jak również z dolnośląskiej kultury, symboliki i browarnictwa. Z taką wiedzą przygotowane zostały przez nas założenia kreatywne i linie projektowe zmian wizerunku i opakowań marki Piast. Efekt? Podium i pierwsze miejsce. Duża radość i toasty wznoszone złotym trunkiem.

Tak to zrobiliśmy!

Stworzony przez nas nowy wizerunek i packaging design marki nawiązuje do korzeni piwowarstwa w regionie Dolnego Śląska i doświadczeń wynikających z czasów czeskich, niemieckich i polskich. Kluczowymi elementami budującym identyfikację marki są kolory oraz charakterystyczne czarne logo. Piast w nowej odsłonie zyskał wyrazisty, współczesny charakter. W ramach współpracy

z Klientem opracowaliśmy nowe, inspirowane historyczną typografią, logo Piast.  Zdefiniowaliśmy na nowo kolory brandu, które wraz detaliczną ilustracją wrocławskiego ratusza, dumniej oddają wartości marki.

Oprócz nowych opakowań, w wersji regularnej i promocyjnej, przygotowaliśmy KV marki, materiały POS, komunikację loterii – Wygraj Piwo, jak również kompleksowy brand book marki.

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio