Viscoplast jest najlepiej rozpoznawalną marką plastrów w Polsce. Swoją pozycję budował przez lata, stawiając na innowacje i wysoką jakość produktów. Przejęcie brandu przez globalnego gracza, amerykańską spółkę 3M i chęć zaistnienia w nowoczesnych kanałach dystrybucji, dały impuls do głębokich zmian w identyfikacji wizualnej. Podstawowym celem rebranding marki Viscoplast było wykreowanie współczesnego wizerunku profesjonalnej i zarazem przyjaznej marki. Przy szerokim asortymencie niezbędne okazało się też stworzenie intuicyjnego dla konsumenta systemu nawigacji i przejrzystej architektury brandu Viscoplast.
Zaprojektowaliśmy logotyp odpowiadający aspiracjom lidera kategorii i skali wdrażanych nowych rozwiązań technologicznych. W nowym znaku wydobyliśmy prostotę i czytelność. Nie zerwaliśmy jednocześnie z bogatą historią i dotychczasowym dorobkiem marki głęboko zakorzenionej w świadomości polskich konsumentów. Kontrastowe zestawienie ciemnoniebieskiego koloru z bielą w CI i BI dopasowaliśmy do wizualnych kodów funkcjonujących w branży medycznej. Dzięki temu wzmocniliśmy zaufanie do marki.
Zaprojektowany przez nas branding od lat jest wykorzystywany przez markę Viscoplast na szeroką skalę, przyczyniając się do budowy jej silnej pozycji i rynkowego sukcesu. Elastycznie dopasowuje się on także do wszelkich kanałów komunikacji wizualnej, tworząc rozpoznawalny niebieski brand-block. Wraz z nowym brand designem stworzyliśmy linię materiałów BTL, wspierających sprzedaż.