Marka Stock Gin, która wywodzi się z rodziny Stock, wymagała zdefiniowania na nowo najważniejszych atutów jakościowych. Jednocześnie należało odpowiednio przekazać wyjątkową historię tego trunku. Dlatego ważnym w projekcie okazała się dobra komunikacja wartości marki, jej najważniejszych benefitów oraz oddanie pozycjonowania poprzez nowy branding i packaging design. To właśnie było zadaniem realizowanym przez Agencję PND Futura dla Stock Polska. Temat tym bardziej interesujący, iż powiązany z ciekawą historią założyciela marki, twórcy ginu – Lionella Stocka. Stworzony przez nas nowy, elegancki design opakowania nadał marce oryginalności. Podkreślił również jej pozycjonowanie oparte na prestiżu, światowości i jakości trunku.

Redesing opakowań Lionello Gin sprawił, że nowa etykieta budzi teraz skojarzenia z marką luksusową i elegancką. Odejście od dotychczasowej kolorystyki pozwoliło nam spozycjonować nowy Lionello GIN i uplasować go bliżej Stock’a Prestige. Jednocześnie wyeksponowaliśmy elementy świadczące bardzie o przynależności do kategorii ginów.

Redesing opakowania Gin Lionello - autograf Lionello, wizerunek Lionello, drinki

Redesing opakowań Lionello Gin – prestiż i wyjątkowa jakość

Lionello GIN dzięki zaprojektowanemu logotypowi, typografii oraz dopracowanym elementom graficznym z powodzeniem może funkcjonować i wyróżniać się w konkurencyjnej i coraz bardziej popularnej wśród kategorii ginów. W centrum nowej etykiety znalazło się miejsce dla niezwykle dopracowanej ilustracji przedstawiającej naturalnie wyglądającą gałązkę z owocami jałowca. Przekazuje ona główne benefity produktu – smak oraz owocowość.
Dzięki nowej nazwie i zmienionemu logotypowi marka zyskała wyraźną osobowość, podkreśloną przez ilustrację Lionello.

 

Stocka, typografię i claimy, wskazujące na benefity i rtb.

Informacje o pojemności i objętości alkoholu przybrały uporządkowaną i estetyczną formę na srebrnym panelu. Dodatkowym elementem zwiększającym premiowość produktu jest podpis twórcy brandu –  Lionello Stocka. Również zastosowana w projekcie perłowa kolorystyka podkreśla tą premiowość. Sugestia podania, znajdująca się na kontretykiecie, wpisuje nową markę jeszcze mocniej w świat kategorii ginów. Poświadcza także o przyjemnościowym charakterze trunku. Dopełnieniem kontretykiety jest, warta poznania, historia wraz z wizerunkiem twórcy. W ramach współpracy przygotowany został przez nas także projekt KV nowej marki – będący podstawą dla opracowanej komunikacji marki.

Redesing opakowania Gin Lionello - przed i po redesign

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją