Marka Stock Gin, która wywodzi się z rodziny Stock, wymagała zdefiniowania na nowo najważniejszych atutów jakościowych i przekazania swej wyjątkowej historii. Komunikacja wartości marki, jej najważniejszych benefitów oraz oddanie pozycjonowania poprzez nowy branding i packaging design to zadanie realizowane przez Agencję PND Futura dla Stock Polska. Zadanie to było tym bardziej interesujące, iż powiązane z ciekawą historią założyciela marki, twórcy ginu – Lionella Stocka. Stworzony przez nas nowy, elegancki design opakowania nadał marce oryginalności i podkreślił jej pozycjonowanie oparte na prestiżu, światowości i jakości trunku.

Redesing opakowań Lionello Gin sprawił, że nowa etykieta budzi teraz skojarzenia z marką luksusową i elegancką. Odejście od dotychczasowej kolorystyki pozwoliło nam spozycjonować nowy Lionell GIN i uplasować go bliżej Stock’a Prestige, przy jednoczesnym wyeksponowaniu elementów świadczących o przynależności do kategorii ginów.

Redesing opakowania Gin Lionello - autograf Lionello, wizerunek Lionello, drinki

Redesing opakowań Lionello Gin – prestiż i wyjątkowa jakość

Lionello GIN dzięki zaprojektowanemu logotypowi, typografii oraz dopracowanym elementom graficznym z powodzeniem może funkcjonować i wyróżniać się w konkurencyjnej i coraz bardziej popularnej wśród kategorii ginów. W centrum nowej etykiety znalazło się miejsce dla niezwykle dopracowanej ilustracji przedstawiającej naturalnie wyglądającą gałązkę z owocami jałowca, przekazującą główne benefity produktu – smak oraz owocowość.
Dzięki nowej nazwie i zmienionemu logotypowi marka zyskała wyraźną osobowość, podkreśloną przez ilustrację Lionello

 

Stocka, typografię i claimy, wskazujące na benefity i rtb.

Informacje o pojemności i objętości alkoholu przybrały uporządkowaną i estetyczną formę w srebrnym panelu. Dodatkowym elementem zwiększającym premiowość produktu jest podpis twórcy brandu –  Lionello Stocka, a także zastosowana w projekcie perłowa kolorystyka. Sugestia podania znajdująca się na kontretykiecie, wpisuje nową markę jeszcze mocniej w świat kategorii ginów i poświadcza o przyjemnościowym charakterze trunku. Dopełnieniem kontretykiety jest warta poznania historia wraz z wizerunkiem twórcy. W ramach współpracy przygotowany został przez nas także projekt KV nowej marki – będący podstawą dla opracowanej komunikacji marki.

Redesing opakowania Gin Lionello - przed i po redesign

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio