Tarczyński Sucha Krakowska

Region:
Polska
Branża:
FMCG

Debiut w nowej kategorii

Marka Tarczyński od lat konsekwentnie buduje wizerunek innowatora i specjalisty na rodzimym rynku wyrobów mięsnych. Po wypracowaniu pozycji lidera i zdobyciu uznania konsumentów w kategorii kabanosów, brand zdecydował się na rozszerzenie asortymentu o premiową linię wędlin suchych – Sucha Krakowska Extra. Debiut w nowej kategorii wymagał przygotowania przemyślanej komunikacji opakowaniowej.

Branding, benefity, apetyczność

Nowe opakowania umacniają wizerunek marki Tarczyński jako brandu nowoczesnego, odwołującego się przy tym do najlepszych wędliniarskich tradycji. Impaktowy branding łączy się na nich z apetycznymi, naturalnymi wizerunkami wędlin, a także wyraźnie wyeksponowanymi zaletami i cechami produktu. Tzn. wysoką zawartością mięsa oraz brakiem konserwantów. Kluczowa informacja o mocnym wysuszeniu jest tu zaprezentowana za pomocą dedykowanej, łatwo odczytywalnej ikony.




  • Realizacje

  • Bobovita

    bobovita-ico

    Rozrastająca się o nowe produkty marka wymagała rewitalizacji.

    Dr. Oetker

    dr-oetker-ico

    Jeden przejrzysty system zamiast wielokolorowej różnorodności. Coś na wzmocnienie marki.

    Cholinki

    cholinki-ico

    Nawet w ścisle określonych ramach zawsze istnieje duży potencjał zmian i udoskonaleń.

    Liderin Sex Expert Femina

    liderin-sex-expert-femina-03

    Spółka Walmark Polska postanowiła wypełnić istniejącą niszę i odpowiedzieć na potrzeby kobiet.