Hochland to marka doskonale znana nie tylko polskim miłośnikom serów, ale i smakoszom w całej Europie. Jest między innymi liderem na rynku serów żółtych i kremowych w Rumunii. Portfolio producenta w tej części kontynentu dopełnia kategoria serów świeżych – przekąskowych. I to właśnie ta kategoria, jako rosnąca, wymagała odświeżenia i lepszej komunikacji benefitów przynależnych tej grupie produktów. Z takim właśnie zadaniem zmierzyliśmy się (i to nie po raz pierwszy we współpracy z Hochland), przygotowując koncept i rozwiązania brandingowe oraz design opakowań Hochland dla linii rumuńskich serów „Mărgele de brânză”.
Projekt opiera się na precyzyjnej komunikacji insightu i benefitów produktu, skoncentrowanych wokół takich wartości jak wygoda, witalność i naturalność. Wszystkie te elementy są obecne we wdrożonym rozwiązaniu, wypracowanym po wieloetapowych badaniach. Wybrany i opracowany projekt bazuje na ilustracji
oddającej naturalność i proteinowość produktu, charakterystycznej typografii oraz demach produktowych prezentujących świeżość i mleczność serów. W ramach opracowania design opakowań Hochland Mărgele, wypracowaliśmy również kolory osadzone w kategorii, ale charakterystyczne dla brandu. Ich zadaniem jest budowanie także rozpoznawalnosci poszczególnych wariantów. Całość dopełnia uporządkowana komunikacja, w tym ikony wyróżniające najważniejszy benefit danego rodzaju sera.