Dobrze znana na polskim rynku budowlanym marka Dekoral nieustannie podąża za trendami wnętrzarskimi. Dostosowuje swoją ofertę farb do ewoluujących potrzeb konsumentów.

Po udanych wcześniejszych realizacjach dla grupy PPG (rebranding Bondex i linia farb Moc Koloru), zostaliśmy zaproszeni do nowego strategicznego wyzwania – stworzenia architektury marki i zaprojektowania opakowań dla całej gamy produktów. Jednym zdaniem, do pełnego barwnych inspiracji projektu: Dekoral – rebranding.

Dekoral rebranding - napisy: fale inspiracji, energia, piękno, kreatywność, radość
Dekoral rebranding - wizualizacja nowej puszki Dekoral effect 3in1
Dekoral rebranding - po lewo wizualizacja puszki Dekoral łazienka i kuchnia, po prawo zdjęcie żółtego kwiatka na niebieskim tle

Kreatywność i wygoda – nowy Dekoral

Nowa identyfikacja i strategia marki opierają się na kreatywności, łatwości użycia oraz pewności osiągnięcia zamierzonego efektu. Naszym zadaniem, jako specjalistów od brandingu, było stworzenie nowoczesnego i inspirującego wizerunku Dekoral. Miał on odzwierciedlać kluczowe wartości marki oraz poprawić percepcję jakości produktów. Wywołać również u konsumentów pozytywne emocje wpływające na całe doświadczenie kontaktu z marką.

W ramach międzynarodowej współpracy z zespołem Dekoral, po dogłębnej analizie konkurencji, trendów i pozycji marki na rynku, zaproponowaliśmy kilka kierunków strategii nowego designu. Największe uznanie zyskał koncept „malarskiej fali”, który doskonale symbolizuje inspirację i płynność procesu malowania. Wyjątkowy design nie tylko harmonijnie łączy wizualną identyfikację marki z praktycznymi informacjami o produkcie. W profesjonalny sposób prezentuje również opisy farb, korzyści racjonalne i ikonograficzne wskazówki ułatwiające wybór odpowiedniego produktu.

Dekoral rebranding - wizualizacja emalia

Profesjonalny i spójny wizerunek marki

Finalnie stworzyliśmy pełną architekturę oferty Dekoral oraz indywidualne projekty opakowań, zachowujące spójność wizerunkową. Każdy projekt eksponuje unikalne cechy farby, posiada swoją paletę barw, ilustracje oraz system ikon komunikujący kluczowe atrybuty produktu.

Wizerunek i ofertę marki przygotowaliśmy z uwzględnieniem pozycjonowania cenowego farb, różnych kanałów sprzedażowych oraz oczywiście zadań, do jakich służą.

W efekcie nowy, wyrazisty i funkcjonalny branding Dekoral przyciąga uwagę konsumentów. Inspiruje ich do tworzenia, z pomocą marki, pięknych i funkcjonalnych przestrzeni mieszkalnych.

 

Dekoral rebranding - po prawo wizualizacja puszki Dekoral energia barw, po lewo zdjęcie uśmiechniętego mężczyzny w różowych okularach z psem w okularach na rękach
Dekoral rebranding - wizualizacja nowej puszki Dekoral voice of colour
Dekoral - rebranding, wizualizacje farb PRZED i PO rebrandingu
Dekoral rebranding - uśmiechnięty mężczyzna z puszką farby akrylit w rękach
Dekoral - rebranding, wizualizacje farby odpornej na szorowanie PRZED i PO rebrandingu

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją