Kolory mają moc: pomagają odpocząć, wyrazić emocje, czy pobudzić do kreatywnego działania. Rzecz jasna właśnie kreatywność była nam niezwykle potrzebna, by zaprojektować nowy design opakowań Dekoral. To bowiem kolejny silny brand z branży chemii budowlanej, z którym mieliśmy przyjemność ostatnio współpracować.

Dekoral od ponad dwóch dekad łączy doświadczenie z umiejętnością trafnego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe i potrzeby konsumentów. Wszystko po to, by zapewnić produkty atrakcyjne nie tylko jakościowo, ale także wizualnie i komunikacyjnie. Nie inaczej przedstawiały się założenia projektu, nad którym pracowaliśmy. Dekoral odświeżył swoje logo oraz zmienił naming podstawowej w ofercie i bardzo popularnej linii farb lateksowych – wcześniej funkcjonującej pod nazwą Odporna na szorowanie. Teraz naszym zadaniem było przekucie konceptu nazwy MOC KOLORU na nowy branding. Jak go wizualnie opowiedzieć, nie zapominając o benefitach racjonalnych i RTB marki? To najważniejsze pytania, które postawiliśmy sobie, rozpoczynając pracę nad rozwiązaniami dla nowej linii.

Nowy design opakowań Dekoral farby lateksowej o nazwie MOC Koloru.
Kolory farb nowej linii MOC Koloru Dekoral, ikona 5-letniej trwałości koloru i świat marki - kolorowe pionowe pasy przypominające pociągnięcia wałków i pędzli.

Impaktowy design opakowań i jego MOC

Energiczny i przyciągający uwagę design opakowań Dekoral, który w pełni odda charakter nowego namingu i jakość produktów. Właśnie z takim wyzwaniem zmierzyliśmy się podczas procesu projektowego. Zwycięski koncept kreatywny, wybrany w badaniach konsumenckich, bazuje na wyrazistej typografii nazwy, w której litera „O” stanowi jednocześnie sticker kolorystyczny. RTB linii MOC KOLORU, czyli szeroką gamę barw gwarantującą różnorodność możliwości, przełożyliśmy na impaktowe tło zbudowane z barwnych pasów, kojarzących się z pociągnięciami malarskich wałków i pędzli.

Dekoral - inspiracje: zestawienie żywych kolorów, nowoczesna artystyczna architektura, pędzle umoczone w farbie, pionowe i skośne pasy kolorów.
Tył nowego opakowania farb Dekoral MOC Koloru i świat marki w postaci kolorowych, pionowych pasów przypominających pociągnięcia wałków i pędzli.

Usystematyzowana hierarchia komunikatów i benefity produktu, przedstawione za pomocą autorskich ikon, nadały packaging designowi transparentności. Dzięki temu, budowanie zaufania klienta do marki stało się możliwe już w pierwszym momencie kontaktu z nowym designem opakowań Dekoral. Współpraca z Klientem zaowocowała dodatkowymi projektami materiałów związanych z wprowadzeniem linii farb na rynek. Przygotowaliśmy m.in. Key Visual z claimem jest kolor, jest MOC!, serię POSów, ekspozytory i wzorniki kolorów. Zobaczcie, co o nowym designie mówi Dekoral!

Przytulne, ciepłe wnętrze z dużą ilością roślin i światła - inspiracja dla redesignu linii farb Dekoral MOC koloru.
Świat marki przedstawiony w postaci pary leżącej na podłodze w otoczeniu akcesoriów remontowych, trzymającej w dłoniach nowy katalog farb oraz pokazany stary i nowy design opakowań Dekoral - przed i po, zmieniona nazwa farby lateksowej z

Sprawdź nasze inne projekty brandingowe

Powrót
do portfolio

Alicja Pruchniewicz

Brand Consultant Spotkaj się z Alicją