Oferta duńskiej marki Bondex obejmuje wiele produktów od impregnatów i lakierobejc do ochrony oraz dekoracji drewna, po wysokiej jakości farby na różne podłoża, ściany i sufity. Ponad 100-letnie doświadczenie z pewnością czyni markę jednym z liderów rynku w Polsce oraz nr 1 w Niemczech i Portugalii. Pracę nad polskim packaging designem linii farb ceramicznych Bondex Smart Paint rozpoczęliśmy przede wszystkim od analizy produktu. Następnie dokonaliśmy gruntownej analizy konkurencji, aby w końcowej analizie przyjrzeć się potrzebom konsumentów. W efekcie główne założenia projektu objęły wprowadzenie nowego logo Bondex, podkreślenie poprzez naming i nowy design opakowań farb ceramiczności oraz pozycjonowania produktów w segmencie premium. Celem strategicznym było także lepsze wyrażenie innowacyjności, wygody i wysokiej jakości produktów. W efekcie końcowym postawiliśmy na koncept kreatywny, który wzbudzi zaufanie konsumentów oraz da poczucie pewności osiągnięcia wymarzonego efektu.
Nawiązując do wcześniejszych opakowań linii Smart zachowaliśmy owalne kształty oraz główny element projektowy – czarną aplę na zielonym tle. W nowym wydaniu wprowadzony przez nas centralny układ komunikatów eksponuje lepiej walory produktu, a wypracowany wzór tła, podkreśla technologiczną innowacyjność.
Benefity farb Smart Ceramic skutecznie komunikuje system ikon i jakościowe elementy designu: kolorystyka, typografia, ilustracje. Zaangażowanie marki w dbaniu o bezpieczeństwo i środowisko naturalne podkreśliliśmy dzięki opracowaniej przez nas ikonie Eco&Health Friendly Paint. Finiszem prac nad designem opakowań farb Bondex Smart Ceramic było stworzenie materiałów komunikacyjnych, tj. Key Visual z hasłem Bądź Smart! Włącz Plamoodporność na 100% oraz serii POS-ów. To kolejny, udany design opakowań farb, który zmalowaliśmy!