Wedel to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Brand wręcz ikoniczny dla czekoladożerców znad Wisły. Fundament oferty Wedla stanowią czekolady w tabliczkach, a sama czekolada jest wyróżnikiem jakościowym brandu. Marka tętni życiem i wciąż szuka nowych sposobów na poszerzenie swojego portfolio i dotarcia do jak najszerszej grupy konsumentów. A my Wedlowi w tym chętnie pomagamy. W ramach konsultingu i kreacji wsparliśmy go we wprowadzeniu na rynek nowej linii kremów śniadaniowych. Design opakowań Krem Wedlowski stworzyliśmy z myślą o miłośnikach czekolady* w każdej postaci.
*Dla miłośników masła orzechowego też mamy coś smacznego!
Ponieważ „czekoladowość” to podstawowa przewaga marki Wedel nad konkurencją, to właśnie eksponowanie tej wartości na opakowaniach stało się dla nas priorytetem. Intensywność smaku podkreśliliśmy dzięki odwołaniu się do czytelnej symboliki wiru.
Nowy design etykiety stał się punktem wyjścia do przygotowania Key Visuala dla linii i kompleksowej kampanii wizerunkowej. Jej efekty znalazły się na billboardach, plakatach i materiałach POSM w całej Polsce.